![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,476
|
![]() Quote:
Ikke at det nødvendigvis er enkelt, men er vel i større grad enklere for de i kabinen å "hoppe av bransjen", og ikke måtte flytte, og for det ende opp men en jobb som trolig ikke har dårligere vilkår? Så dårlig som lønn og turnus er der, så er det vel ikke så mye som er verre? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2011
Posts: 1,715
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Det er nok viktigere for de i cockpit, men også helt klart aktuelt for de i kabinen. Skal man f.eks. skifte base fra OSL til CPH mister man, så vidt meg bekjent, ansienniteten og må starte fra 0 igjen, selv om det er flytting internt i SAS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Diskusjon av SAS Go og SAS Go+Wrap and tilhørede småting | Dag Viking | Småprat | 148 | 10-12-2013 13:18 |
Spekulasjoner rundt SAS sin nye strategi | Dash | Småprat | 49 | 22-10-2012 14:08 |
SAS eller Qatar til Bangkok i økonomi? | mckvakk | Reiseforum | 14 | 04-01-2012 10:26 |
SAS mister reisende på økonomi klasse. | MartinL | Flyforum | 7 | 11-08-2008 16:32 |
Nytt sørkoreansk regionalselskap | CK | Flyforum | 2 | 04-10-2006 16:37 |