![]() |
|
![]() |
#241 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nå de flyr her for Lufthansa så ja, da er det som en helt vanlig Lufthansa flyvning
Men når de flyr på egenhånd, så nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jul 2017
|
![]()
Hvordan er håndbagasjekapasiteten hos Lufthansa for tiden?
Jeg har ikke fløyet LH på mange år, etter at de la ned på BGO. Men har røket på en bestilling til Bilbao via CPH og MUC på monkey. Ref. håndbagasjediskusjonen i en annen tråd, er jeg litt usikker på om jeg skal sjekke inn bagasjen som uansett er inkludert i billetten. Hvis det er trangt om plassen i overhead bins og man risikerer (a) å måtte lete etter plass, eller (b) risikerer å uansett få den sendt ned i buken, kan den like så godt sjekkes inn fra start. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Traaaaangt..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Skulle sjekke min neste flight og fant "Your reservation has been modified after your online booking. Please check your flight details"
Jeg har imidlertid ikke mottatt noe varsel og kan heller ikke se at noen detaljer er endret. Noen tips om hva som kan ha skjedd? Kundeservice hos Lufthansa er jo stengt til neste uke.
![]() |
#247 |
一期一会
|
![]()
Ja, Lufthansa er et lite, regionalt foretak som stenger på søndager eller når det er kake på kontoret.
Lufthansa support er selvfølgelig åpent hele døgnet, alle dager i året. https://www.lufthansa.com/no/en/support/contact ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#249 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Prøv Tyskland, UK, USA ... sikkert flere også med døgnåpen.
Germany Contact Details+49 (0) 69 86 799 799 Opening hours Opening hours Monday 00:00 - 24:00 Tuesday 00:00 - 24:00 Wednesday 00:00 - 24:00 Thursday 00:00 - 24:00 Friday 00:00 - 24:00 Saturday 00:00 - 24:00 Sunday 00:00 - 24:00 Holiday 00:00 - 24:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Joda, men det går fort noen hundrelapper i kø om man ringer support i utlandet.
![]() |
#251 |
一期一会
|
![]()
Har du prøvd? Det tok meg under ett minutt å få kontakt med en engelsk agent hos Lufthansa Service Center i Tyskland i kveld.
Bruk Skype om du er bekymret for kostnaden av å ringe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hmmm... tror jeg klarte holde meg under 10 kr i telefonutgifter.
Det eneste som var modifisert med bookingen var at prisen var satt ned. Da har jeg også opplevd det.
![]() |
#253 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#254 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hos Lufthansa er de fleste seter ledige til innsjekking starter og med billigste billett hadde heller ikke jeg reservert sete. Den eneste endringen på min booking var som sagt en reduksjon av prisen.
![]() |
#255 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har booket en langhelg i Roma med OS business ut og LH monkey hjem.
Har noen erfaring med å by på oppgradering til biz på LH? Erfaringer med minstepris, sjanse for å vinne i lotteriet og evt. når UG går gjennom er velkomment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Aldri brukt, men pleier å få et par e-poster med tilbud om oppgradering til rundt 1250-2500kr pr leg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Du får ledig midtsete og bedre servering, men ellers samme type seter. Er det virkelig værdt 3-5.000,- på hjemtur fra Roma?
![]() |
#258 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
*A loungen på FCO er ganske ok. Pizza der forrige gang!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå er det seks uker til reisen og dermed kom oppgraderingsmuligheten opp på my booking hos Lufthansa, det lå på NOK 1050 for hvert segment. Trodde det skulle være budgivning, men var ikke mulighet for å justere prisen, kanskje det bare er på longhaul. Uansett latterlig dyrt, spesielt når business ofte bare koster noen hundrelapper mer per vei når man booker, som da gjelder for hele ut- eller hjemreisen og inkluderer 2 kolli bagasje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om å reise med Air France | Tarzan | Reiseforum | 47 | 03-04-2025 09:13 |
Reise med Aegean (generelle spørsmål) | jamesclandestine | Reiseforum | 44 | 04-03-2025 10:31 |
Generelle spørsmål om å reise med KLM | stonyo | Reiseforum | 127 | 04-12-2024 22:15 |
Generelle spørsmål/tips om å reise med Qatar | Hpkris | Reiseforum | 247 | 22-07-2024 22:00 |
Reise med Ethiopean (Generelle spørsmål) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 29 | 30-09-2017 06:35 |