![]() |
|
![]() |
#161 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Sassy... ;-) Men du har jo rett i at denne var ganske selvforklarende. Rart at innsjekk ikke har koll på det!
![]() |
![]() |
#162 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mulig andre gjør det også, men Lufthansa har begynt sende bagasjekvittering på email når man sjekker inn hos dem. Gjaldt kun Lufthansa og ikke datterselskapet Brussels Airlines
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I Delta-appen kan du se når bagasjen blir scannet ved lasting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Noen som vet om Lufthansa er helt ferdig med First til DXB eller hvordan makroner dette ut? (Jeg er klar over at jeg kan søke på mange forskjellige datoer osv)
SC |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For vinter og kommende sommer 2019 er det hvertfall slutt, ruta traffikeres med A330 og evt B747-400, ingen av disse har lenger noen First kabin. Sjangsen for at F kommer tilbake er vel heller liten tatt i betraktning begrenset F-flåte. Swiss har jo F til Dubai da, hvis du vil fly Star. Ikke tilgjengelig med Eurobonus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Sorry, jeg finner det ikke.. Hva er aller seneste insjekk i skranke på OSL med LH (og insjekket bagasje)?
Takker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
40 minutter https://www.lufthansa.com/de/en/check-in-deadlines |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Newcomer
|
![]()
Hei! Vet ikke om denne burde vært under Eurobonus-tråden:
Er det noen som har erfaring med business og first med Lufthansa før og etter man innførte egne klasse for award-billetter? Er det noen merkbar forskjell? Det jeg tenker på er at tidligere med award-billett har det stått klasse C eller F på boardingkortet osv. Dermed ser ikke personellet på bakken eller flyet noen forskjell på "ekte" business/first-passasjerer, og award-passasjerer. Nå som man kan se denne forskjellen på boardkingkortet (siden jeg-vet-ikke-når), opplever man at servicen blir LITT annerledes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Har, eller rettere sagt når, begynte Lufthansa og Lufthansagruppen med egne innsjekkingsskranker på OSL? Tidligere har jo bare Swiss hatt egne da de jo ble handlet av noen andre enn SAS
Såvidt jeg kunne se var de betjent av SAS personell |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Sjekket inn på SK Biz skranke for to dager siden, LH Biz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Bookingklasse kan potensielt ha betydning ved kansellering/ombooking o.l. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Skaper det noe krøll i systemene til Lufthansa om jeg kjøper voksenbillett til et barn jeg reiser sammen med?
Tenker på om det sier stopp når passinfo etc legges inn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Onkel reisende kekker
|
![]() Vil tippe fordi det er et spebarn, altså under 2 år, som da automatisk blir "satt i fanget" på den voksne. Har selv flydd med SK, der lille Ella på 10 mnd, ble oppgradert til å være 3 år, for å få booket eget sete til hu. Hun satt selvfølgelig i fanget under avgang og landing, men ellers sov hu mye i eget sete.. Lurt å gi beskjed til selskapet etter booking, sånn at man ikke går på en smell med flere spedbarn på samme seterad. Ryanair, krevde at man booket som INFANT-Fornavn og INFANT-Etternavn.
![]() |
#175 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fordi 2 for 1 tilbudet de hadde frem til i går bare kan bookes med minst to voksen på Lufthansas sider. Hos Expedia kunne en booke for barn også (til voksenpris) men der kunne en ikke kombinere klasser.
Tror jeg snart starter reisebyrå på nett der en kan velge klasse for hvert enkelt leg en skal fly. Det funker ikke engang hos Kayak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg reiser sjelden med Lufthansa, det er vel 8-10 år siden sist. Om noen måneder har jeg en interkontinental leg med dem, men fikk ikke velge sete online. Ringte dem derfor for å høre om noe kunne ordnes på telefon.
"Yes, we have several seats available on that flight, but you should note that most of the are payable... Oh, you seem to be a status customer, sir?" "Nåååo, nått vidd ju, ai æmm djøst a silver member vitt SÆSS jurobaunus." "Well, it looks like any seat reservation would bee free of charge for you, sir." Så da endte jeg opp med akkurat de setene jeg kunne ønske meg på economy... EBS skal vel ikke gi den fordelen...?
Last edited by blazius; 04-06-2019 at 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har Lufthansa sluttet å tilby gratis transport til Gardermoen for de som betaler for first?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Newcomer
|
![]()
Hei
Fant lite om det på LH sine sider når jeg skulle booke dette i april for reise i mai. Fant noe på Swiss sine, https://www.swiss.com/norway/en/firs...ousine-service og tok en sjangs på at tilbudet fortsatt gjaldt for reiser med LH. Det gjorde det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fant dette ved søk på Lufthansa sine nettsider:
https://www.lufthansa.com/no/en/limousine-service Vær obs på https://www.lufthansa.com/no/en/limo...and-conditions Not applicable on upgrades or award tickets
Bare en passasjer... Last edited by TG923; 24-06-2019 at 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om å reise med Air France | Tarzan | Reiseforum | 47 | 03-04-2025 09:13 |
Reise med Aegean (generelle spørsmål) | jamesclandestine | Reiseforum | 44 | 04-03-2025 10:31 |
Generelle spørsmål om å reise med KLM | stonyo | Reiseforum | 127 | 04-12-2024 22:15 |
Generelle spørsmål/tips om å reise med Qatar | Hpkris | Reiseforum | 247 | 22-07-2024 22:00 |
Reise med Ethiopean (Generelle spørsmål) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 29 | 30-09-2017 06:35 |