![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå er det vel ikke så mange andre selskaper som flyr direkte til forskjellige steder i Polen enn DY, eller husker jeg feil? Poenget hans er jo meget godt og diskutert i en annen tråd her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Han sier jo ikke at han ikke vil ha dem som kunder, bare at det er en forsvinnende liten del av omsetningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Idagens Finansavisen så "Hånler Kjos av SAS"... Han er selv ikke imponert over eget salg hos Narvesen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men reaksjonen til Kjos viser vel at dette kom overraskende på han... At han hånler av konkurrenten er vel ikke akkurat stilig. Bare så det er sagt så er jeg ikke i målgruppen for dette tilbudet fra SAS eller Norwegian - jeg synes jo foirtsatt reisebyråene, Farmer&Co pluss selskapenes egne nettsider funker meget bra...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nå tviler jeg på at Norwegian-Kjosern sier at han "hånler"....men heller at journalister vinkler dette slik dem ønsker....for dem vil jo SAS vondt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hånler eller ler seg i hjel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er han død?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banned
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fingal Olsson??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da SK og BU hadde sine bykontor i Flytogterminalen på Oslo S, kunne man faktisk sjekke inne på automater for SK fly, men uten bagasje. (Det var 2 automater totalt).
SK har allerede idag automater som selger billetter til ungdommer, derfor vil jeg si at teknologien har de hatt lenge, og den kan lett utvides til andre typer billetter også. Hvor de setter ut sine automater, ser jeg på som litt underlig, hvis dette skal bli i matbutikker og kiosker. Jeg synes fortsatt at min ide med store publikumsområder som kjøpesenter etc gjør seg bedre. For det lokker forbipasserende og ikke bare de som har ærend i en butikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
-Remas flybilletter kommer ti år for sent
Reiselivsekspert Helge Baardseth er nesten sikker på at Rema ikke kommer til å oppleve suksess med flybilletter i butikkene og kioskene sine.
![]() |
#74 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hørte nå at SAS ikke planlegger salg av flybilletter i kassa på Rema, 7-11 eller HydroTexaco. Men! Alle kassepunkter i Reitankonsernet utstyres med større flatskjermer som skal være markedsføringskanalen for det nye NETTREISEBYRÅET GO! Med andre ord dette er en satsning på internett - men med bra reklameeksponering. I tillegg blir Reitangruppen store på konsertopplevelser som hele landet kan kjøpe sammen med fly og hotell...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hegnar Online med breaking news ang. Finnairs Airbus-flåte | Brandal | Flyforum | 7 | 10-12-2010 16:44 |
Breaking news: Litt action paa ORD, UA 767 evakuert via slides | Tommy777 | Flyforum | 11 | 03-01-2008 23:38 |
Breaking News fra CNN | SQ 777 | Flyforum | 24 | 29-11-2006 16:51 |
OT: Breaking News | LN-MOW | Flyforum | 7 | 13-05-2005 19:27 |