![]() |
|
![]() |
#461 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har man ikke lenger gratis forhåndsvalg av sete som EB gold? Har booket en flygning i GO (riktignok via tredjepart), men når jeg går inn på sas.no og prøver å reservere seter, så får jeg kun opp muligheten til å velge seter med betaling.
![]() |
#462 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#463 |
Matrosgutten
|
![]()
Hei, leste på http://www.hegnar.no/Nyheter/Reise/2...g-til-loungene at det var mulig å spørre pent om man kunne bli med de inn i loungen. Noen som er på gardemoen den 20. oktober i 10 tiden? har ett par timer å slå ihjel før neste fly går. Eventuelt noen som vet om liknende sider som https://www.loungepass.com/index.cfm?c=2 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg bruker Loungebuddy.
Ok app Og du får 10$ i avslag på første besøk. Bare gå til profilen din etter registrering og bruk din egen reference code som er der , og registrer den coden på siden der det står "I have a promocode" så har kontoen din automatisk 10$ i credit. (obs kan være litt knotete.) Du trenger ikke å kjøpe noe for å få 10$ i credit in på kontoen. https://www.loungebuddy.com/ Last edited by MCO-WDW; 11-10-2017 at 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Matrosgutten
|
![]()
Loungebuddy har ikke OSL, så får ikke bestilt gjennom de.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Last edited by Upsaker; 12-10-2017 at 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Helgeturekstremist
|
![]()
"The ambition is to establish an independent company to demonstrate the value of the loyalty program and our customer data."
Hvilken fordel skal kundene ha av at denne verdien blir "demonstrert"? "Make money fast" på godt norsk og det er kundene og ikke minst de som eventuelt er villige til å betale for dette som det vil gå utover.
![]() |
#468 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Forhåpendtligvis blir det drevet av folk som ser verdien av å skape et attraktivt produkt. Man kan ihvertfall håpe ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#470 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Og jeg har sett hvordan økonomer fungerer, de vil se at poeng=penger sendes til et eksternt selskap og vil ønske å redusere denne "kosten".
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 12-10-2017 at 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Matrosgutten
|
![]()
Noen som er på OSL fredag 20. mellom 10 og 12? Som kan gjeste inn en person på lounge. Loungebuddy hadde ikke kobling mot loungen der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Imorgen åpner EBS-perioden i Lounge og Fast track igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
FML, har heldigvis ikke så mange reiser booket i denne perioden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Ja huff skrekkelig, skal tenke på deg når jeg er innom der i jula
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
Og paradokset for meg sist var at reisefølget (hun lounge-debuterte) syntes det var så rolig der inne (d var kjåka fullt). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Fra midten av januar og til starten av juli ser det ut som om sølvkortkunder med SAS billetter vil få loungetilgang i SAS egne lounger på lørdager
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som har testet lørdagslounge?
Last edited by vstenhjem; 11-02-2021 at 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Er det fortsatt noen kredittkort hvor man får sponset årsavgift om man har status? Klarer ikke lengere finne noe info om dette. Er det helt borte?
![]() |
#479 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Amex for EBD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
SAS Amex Plat med EBD. Er tydeligvis fjernet fra publiserte perks, men funker fortsatt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Eurobonus | S. Holberg | Reiseforum | 33 | 20-09-2009 13:19 |
EuroBonus på LH | kristian | Flyforum | 5 | 12-05-2008 15:38 |
EuroBonus | SQ 777 | Flyforum | 2 | 13-01-2007 09:11 |
Eurobonus | storg | Flyforum | 3 | 07-10-2005 12:43 |