![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Man drar først EBG/D-kortet i automatgate, får feilmelding (ingen reise tilknyttet kortet), scanner boardingkortet og så går igjennom. Så det er vel bare nok en regel fra SAS som er formulert omtrentlig. Litt som de Amex CT-reglene som skifter litt etter dagsformen hos den enkelte agent i Tallin ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Bare for å klargjøre: Min situasjon var med opptjening til TG som statusløs på billetten, men med Eurobonus Gull. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jo, slapp inn endel ganger i LH lounger, men jeg ble alltid spurt om å vise kort der i tillegg til at det var registrert i billetten. Jeg sa flere ganger ifra at jeg synes det var unødvendig så lenge det var registrert i bestillingen. De delte ikke synspunktet. Jeg tror det særlig gjelder når det ikke er gull i Miles & More. M&M er så dårlig at jeg aldri vil la det være mitt hovedprogram i Star Alliance. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jo, men det er noe tull, det er ikke alltid man har kortet med seg, det kan ha blitt mistet eller det kan gå lang tid før man får et fysisk kort. Det er blitt noe bedre etter at man kan ha kort i apper. Men Lufthansa er det suverent mest rigide og lite kundevennlige nettverksselskap når det gjelder bonusprogrammer. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Videre kan man jo også legge inn kortet i for eks Wallet appen, og mobilen er vel også med uansett? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Eurobonus | S. Holberg | Reiseforum | 33 | 20-09-2009 13:19 |
EuroBonus på LH | kristian | Flyforum | 5 | 12-05-2008 15:38 |
EuroBonus | SQ 777 | Flyforum | 2 | 13-01-2007 09:11 |
Eurobonus | storg | Flyforum | 3 | 07-10-2005 12:43 |