![]() |
|
![]() |
#281 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det skal det heller ikke, her er det snakk om en eksisterende ordning, og ikke den nye som planlegges her i nye Eurobonus hvor "aldersgrensen" tas bort
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bruker denne tråden i mangel av en mer egnet tråd av nyere dato.
Fikk brev fra Diners Club i dag. Det er ingen tvil om at Diners prøver å avvikle deres co-branded SAS Eurobonuskort. Den 1. januar endres priser og poengopptjening. Poengopptjeningen på kortet nedjusteres til 10 poeng pr. 100 kr. Valutapåslag økes fra 1,75% til 2%. Det henvises til dinersclub.no for nye priser og vilkår. Der ser jeg at årsavgiften for Eurobonus Gull endres fra 0 kr til full pris, 695 kr. Før jeg fikk SAS gullkort for et par år siden hadde jeg en årsavgift på 150 kr fra tidligere arbeidsgiver. Jekker de meg opp til full årsavgift etter nyttår ryker kortet. Eneste motivasjon for å beholde kortet er billig loungetilgang (ofte gratis da man ikke blir belastet) og gratis/lav årsavgift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Klippet i stykker mitt Diners Club kort i dag... har forsåvidt nesten ikke brukt det etter jeg fikk AmEx. De to kortene er jo omtrent like dårlige når det gjelder antall brukersteder. Har MC og Visa som sekundær (i praksis ofte primær) kort.
Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da går Diners i søpla, har vært lite brukt etter AMEX kom, men var hovedkort for reise og restaurant i mange år før det. Har litt følelse av at Diners dør en sakte død, men de holder kanskje stand i statene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Så SAS har altså ikke lengere noe kredittkorttilbud for folk med EBG eller EBS?
Uten EBD blir Amex altfor dyrt så det er ikke aktuelt.
![]() |
#288 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Noen som har finlest betingelsene som vet når man må si opp Diners for å slippe den nye avgiften?
![]() |
#289 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det er kun halv pris først året og det for alle.
![]() |
#291 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Gratis for EBG
Betalte ikke noe for mitt i fjor Last edited by Someone; 14-10-2016 at 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Slik var det før ja, men jeg kan ikke finne noe informasjon om at det tilbudet fortsatt gjelder.
![]() |
#294 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
At det ikke står på SAS sine sider betyr ikke at det ikke eksisterer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
http://www.saseurobonusmastercard.no...ser-og-vilkar/
![]() |
![]() |
#296 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ser at jeg har 9 turer etter nyttår som er betalt med Diners. Jeg må altså ta med Diners-kortet en god stund fremover selv om jeg sier det opp.
![]() |
#297 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
The struggle is real
![]() |
#298 |
Air Traffic Controller
![]() Join Date: Mar 2010
|
![]()
15 p/100 kr var vel egentlig den eneste grunnen til å ha Diners fra mitt ståsted i alle fall, men de skryter vel på seg en relativt god reiseforsikring også (uten at jeg har måttet benytte meg av den så lang)?
Dog - jeg har Diners Corporate gjennom jobb, og hvis man hadde Corporate kunne man få et kostnadsfritt privatkort. Og så slo jeg til på et tidsbegrenset tilbud hos SAS Mastercard for noen år siden der Sas Mastercard var "kostnadsfritt så lenge du har Diners club". Summa sumarum: Alle kortene må beholdes inntil videre... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Er det slik at award i C eller F ikke er mulig med EB-poeng på langreiser med SQ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Eurobonus | S. Holberg | Reiseforum | 33 | 20-09-2009 13:19 |
EuroBonus på LH | kristian | Flyforum | 5 | 12-05-2008 15:38 |
EuroBonus | SQ 777 | Flyforum | 2 | 13-01-2007 09:11 |
Eurobonus | storg | Flyforum | 3 | 07-10-2005 12:43 |