Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 22-01-2018, 13:20   #21
Bergern
ScanFlyer Dusty

Default Re: Endelig mandag:-)

Hey-ho, fra riktig ende av 2-ern!
Beste dagen i uka feires med...? Riktig! En kald pilsner!
Den er riktignok long gone og kroppen har fortsatt horisontale etterslep, men skal man ha seg en kald en, er det det siste man gjør om morgenen i nattvaksperioden.
Er det noe sport idag? Dere skriver jo ikke så mye gøyalt, at det klarer å fylle hele ventetiden til banen freser inn til byen igjen heller
Hei sveis til ny uke ønskes!
Old 22-01-2018, 14:29   #22
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Blåmandag deluxe, da man tydeligvis ikke tålte middagen i går. Heldigvis var det ikke stort mer enn 35 kroner per pers så gjør ikke vondt i lommeboka. Har nå i det minste apetitt nok til dagens første ordentlige måltid så burde gå bedre nå

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 22-01-2018, 15:25   #23
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Det der er et oppusset rom i den permanente utstillingen, spesielt tilpasset skoleklasser. Har ikke sett noe info om et spesielt arrangement der i helgen.

Har ofte sett at de har arrangmenter både utendørs i parken og inne i museene, med skilt, info og mange besøkende, men aldri noen trillekofferter.
Når jeg skriver "jeg vet det var et arragement der i går", så mener jeg det. Jeg mener det ikke som en slags gråbetont synsing om at det kanskje var noe. Det VAR et arrangement der i går, bl.a med en av norges mest kjente paleontologer som jeg har på min facebook og som jeg så la ut bilder fra utstillingen med en haug andre mennesker i aldersklasse 50 år (siden du ser behovet for å spesifisere at utstillingen er spesielt tilpasset skoleklasser, hva slags relevans har det?) i går. Hvorvidt disse hvite menn som pusher 50 hadde trillekofferter eller ikke kan jeg selvsagt ikke bekrefte eller avkrefte, men dine observatoriske evner ifht trillekofferter har jo tidligere bevist seg å være noe kuriøse så akkurat den delen av saken tar jeg ikke så alt for tungt
Old 22-01-2018, 15:43   #24
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Når jeg skriver "jeg vet det var et arragement der i går", så mener jeg det. Jeg mener det ikke som en slags gråbetont synsing om at det kanskje var noe. Det VAR et arrangement der i går
Men er du HELT sikker på at det virkelig var et arrangement der i går? Noen ganger har jeg drømmer og så våkner jeg opp uten å helt klare å skille hvilke ting som var drøm og hvilke som var virkelighet.

Det er litt som julesangdebatten. Det blir debattert i Åsane tidene, men de reiser allikevel spørsmålet om det FAKTISK BLIR DEBATTERT.

Jeg synes ikke du skal være så skråsikker på ting

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2018, 00:56   #25
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Når jeg skriver "jeg vet det var et arragement der i går", så mener jeg det. Jeg mener det ikke som en slags gråbetont synsing om at det kanskje var noe. Det VAR et arrangement der i går, bl.a med en av norges mest kjente paleontologer som jeg har på min facebook og som jeg så la ut bilder fra utstillingen med en haug andre mennesker i aldersklasse 50 år (siden du ser behovet for å spesifisere at utstillingen er spesielt tilpasset skoleklasser, hva slags relevans har det?) i går. Hvorvidt disse hvite menn som pusher 50 hadde trillekofferter eller ikke kan jeg selvsagt ikke bekrefte eller avkrefte, men dine observatoriske evner ifht trillekofferter har jo tidligere bevist seg å være noe kuriøse så akkurat den delen av saken tar jeg ikke så alt for tungt
Det du linket til var kun generell info om det nyinredde rommet i den permanente utstillingen. Det var derfor naturlig å anta at det kun var dette som du omtalte som "arrangement". At det søndag var et, ikke annonsert for allmuen, arrangement for fagfolk i det samme rommet forklarer hvorfor det kom folk med trillekoffert dit så takk for forklaringen da den endelig kom.

Jeg skjønner derimot ikke hvor du vil med kommentaren om min obeservasjonsevne. Vanligvis legger jeg merke til detaljer som mange ikke får med seg. Du prøvde kanskje være morsom fordi jeg har et reflektert forhold til mye, inkludert trillekofferter og i motsetning til mange har veloverveide preferanser basert på eksplisitte forutsetninger som jeg tør stå for.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2018, 08:03   #26
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Det du linket til var kun generell info om det nyinredde rommet i den permanente utstillingen. Det var derfor naturlig å anta at det kun var dette som du omtalte som "arrangement". At det søndag var et, ikke annonsert for allmuen, arrangement for fagfolk i det samme rommet forklarer hvorfor det kom folk med trillekoffert dit så takk for forklaringen da den endelig kom.
Siden du er så pedantisk; nei her tar du feil. Nettsiden jeg linket til har også info, med dato og tidspunkter, for spesielle omvisninger med fagfolk. Det var altså både annonsert for allmuen og tilgjengelig for de som måtte ønske
Old 23-01-2018, 17:48   #27
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Siden du er så pedantisk; nei her tar du feil. Nettsiden jeg linket til har også info, med dato og tidspunkter, for spesielle omvisninger med fagfolk. Det var altså både annonsert for allmuen og tilgjengelig for de som måtte ønske
"fagfolk" er altså her museets vanlige guider og å kalle en vanlig omvisning på et museum for et "arrangement" er vel å strekke det litt vel langt.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules