![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hey-ho, fra riktig ende av 2-ern!
Beste dagen i uka feires med...? Riktig! En kald pilsner! Den er riktignok long gone og kroppen har fortsatt horisontale etterslep, men skal man ha seg en kald en, er det det siste man gjør om morgenen i nattvaksperioden. Er det noe sport idag? Dere skriver jo ikke så mye gøyalt, at det klarer å fylle hele ventetiden til banen freser inn til byen igjen heller ![]() Hei sveis til ny uke ønskes!
![]() |
#22 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Blåmandag deluxe, da man tydeligvis ikke tålte middagen i går. Heldigvis var det ikke stort mer enn 35 kroner per pers så gjør ikke vondt i lommeboka. Har nå i det minste apetitt nok til dagens første ordentlige måltid så burde gå bedre nå
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Det er litt som julesangdebatten. Det blir debattert i Åsane tidene, men de reiser allikevel spørsmålet om det FAKTISK BLIR DEBATTERT. Jeg synes ikke du skal være så skråsikker på ting
![]() |
![]() |
#25 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Jeg skjønner derimot ikke hvor du vil med kommentaren om min obeservasjonsevne. Vanligvis legger jeg merke til detaljer som mange ikke får med seg. Du prøvde kanskje være morsom fordi jeg har et reflektert forhold til mye, inkludert trillekofferter og i motsetning til mange har veloverveide preferanser basert på eksplisitte forutsetninger som jeg tør stå for.
![]() |
![]() |
#26 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
"fagfolk" er altså her museets vanlige guider og å kalle en vanlig omvisning på et museum for et "arrangement" er vel å strekke det litt vel langt.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 13 | 08-04-2019 16:32 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-07-2018 17:28 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 20 | 16-01-2017 17:50 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 21 | 09-01-2017 20:47 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 22 | 12-09-2016 18:23 |