![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en dag på bryggekontoret. Kvelden byr på en treningsøkt - som alltid på en mandag. Ha en bra start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Endelig mandag ja! 😉 Ny uke og nye muligheter. Poengene fra snarturen til AMS og CPH på lørdag har kommet, og alt er bare stas her på elvebredden i deltabyen. (Fotball debatteres vel ikke her...) Ønsker alle en riktig fin start på uka! 😀
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen - kaffer er servert selv om klokken er bare passert 7 denne flotte morgen i Oslo nord/øst - hele 8 grader denne morgen og selvfølgelig bare ren blå himmel med ikke noe vind bevegelser - flott høstdag.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Noen satte et møte 0745. Så da må man henge i og ta banen tidligere. Grrr.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra togstasjonen i Brugge. Prøver å finne riktig plattform for toget til BRU, det var ikke lett med info kun på språk man ikke kan. Men det hjelper alltids å slå på sjarmen og spørre så blir en stakkars nordmann hjulpet
![]() Ha en fin mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Mandag... Say no more. Ja, ja. Kan i alle fall ikke klage på været
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
G'mårnings fra DY 525. Uka starter med møte på Gardermoen Flystasjon, noe som garantert blir interessant.
Ingen frokost i sikte her ombord, men i morgen skal det kompenseres for ved to turer i SAS PLUS før 09:00. Ellers fina været her på Sola og det er vel ikke så aller verst på OSL heller. Ha en knall bra mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra 20-bussen. Virker som forkjølelsen er i ferd med og slippe taket, så kanskje jeg skal få trent litt i kveld? Men først må det jobbes litt, så man har kontroll på inntektssiden også. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Vanlig bortekontor venter i dag, etter å ha jobbet hjemme siden onsdag. Du store, så mye jeg fikk gjort. Om enn ikke riktig så mye som jeg hadde planlagt.
I kveld blir det å se til moderen på sykehuset. Får satse på at hun snart kan dra hjem, så Fnate får fri. Ha en fin en
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
God mandag fra Trondheim
Jobbe jobbe jobbe.....deretter middag og en tur ut med kidsa...å sånn går no dagan... Ha en makelig mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Nydelig vær ute, og bedre skal det bli utover uka. En del skolearbeid som må gjøres før avreise til LHR på onsdag og langhelg i London i forbindelse med 50-årsdag.
God mandag videre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grompf mandag fra Berger.
Begynte dagen med å våkne en time for sent, etterfulgt av panikkleting etter øreproppene til iPhone'n (som egentlig lå velditg synlig, bare ikke på et sted de pleier å ligge). Kom meg nå til jobb i tide, og her ser det foreløpig ganske rolig og greit ut. Ellers en uke igjen til ferie, så uka må gjerne gå fort. En god en ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra nabobygget til Martin.
Her har man fått dyttet inn lunchen og i gang med resten av dagen. Ikke helt i form, litt usikker, men har en følelse av at det kan være noe vi spiste i går. Jr vrengte magen i 11 tiden i går kveld, så det ble halvannen time med opprydning av både guttungen og rommet hans.... men var like blid i dag og i knall form. Så satser på at det er raskt forbigående. Bare to dager nå, så er det onsdag, og da er vi halveis til vaffeldagen aka fredag. S ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra kontoret. Godt å sove skikkelig ut og være på plass sånn ved 09-tiden. Det blir tøffere de neste tre dager, med oppmøte 0600, men for så vidt hyggelige arbeidsoppgaver.
Sliter litt med å finne ut hva jeg vil til vinteren - Vietnam/Bangkok, eller skal jeg slå på stortromma å reise til Colombia. Greie priser til Bogota med Lufthansen nå. Ellers kjører jo Thai også kampanje, så greit om man vi reise direkte - skjønt, synes det ville være litt mer eksotisk å prøve noen fra sandkassa. God mandag, åkke som ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Kan anbefale Colombia, pene damer og god mat. Er du først i Syd Amerika, reis litt rundt, Bolivia, Peru, etc.
Venezuela derimot er en branntomt nå og best å unngå. (Har en rull med Bolivae penger som jeg kjøpte på svartebørs en stund siden. Gratis til første mann som rekker opp hånden) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Last edited by AirbusTrond; 12-09-2016 at 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Pene damer I Colombia er ikke mangelvare nei. Må være noe i vannet der..
Godbitene er også til salgs, ble fortalt at en bydel I Bogota hadde 37 horehus. Tar helst korte nattstopp der, høyden over havet kan gjøre det litt vanskelig å sove og man får av og til hodepinne. Enda være i Quito og aller værst i La Paz, skjønt vi ligger ikke over i La Paz, bare stopp på 1 time. Det er på 13,200 fots høyde med nød oxygen i terminalen. Når vi lander og tar av må vi på oxysegemaska. En dag på mellomlanding der gikk jeg gjennom terminalen og ut på gata for å ta en røyk. Skulle ikke gjort det, ble ganske snurr i toppen og sjanglet tilbake til flyet. Måte suge litt på maska da. Avgang i den høyden gir høy hastighet, rett opp til Max speed på dekkene, 200 mph, eller 320 km/t. Rullebanen der er like lang som høyden over havet, 13 200 fot. Man ser Tittikaka sjøen rett etter avgang. Man ser også lysglimt fra vraket av en Eastern 727 som fly rett i fjellet like ved for mange år siden. Vraket kunne ikke hentes nå men ligger begravd i snø og is, men det titter frem metallbiter som glinser i solen av og til. Var visst Kapteinen sin første tur i venstre setet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
'Morgen fra noe lenger nord enn foregående. Oppdaget en lykkelig sprudlende bekk på eiendommen i går. Da jeg kunne fastslå at vannet kom fra vannledningen fra brønnen, var ikke jeg like sprudlende. Så nå er vannet avstengt og vi venter på servicemann. Håper ikke det blir altfor dyrt men frykter det verste ...
Oh well .. solen skinner og temperaturen er på vei mot 30 som vanlig. Meterolygene påstår at får tilbake 'the pattern' etter noen uker med klarvær, så det er bare å forberede seg på regn og torden igjen .. Men på den positive siden, så har jeg fri idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Få deg en drikkekompis som også er rørlegger, selv om du kjøper ølet blir det billig i lengden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|