![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for å åpne hjemmekontoret og ta tak i dagens oppgaver. En tur til legen for EU-sjekk av kroppen står også på programmet. Kvelden byr som alltid på en treningsøkt. Ha en bra start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Endelig mandag ja og tid for å sette i gang en ny arbeidsuke.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
GOD morgen framfor gardinen(e) på QR 836. Qatar leverer så det holder og baren bak i balja digger jeg. Straks landing, så en natt her før ferden går sydover med buss.
Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Klart og kaldt på denne kanten, muligens siste dagen i denne omgangen da mildvær kaller utover uken. Nåvel, oppe er man da...og etter hvert klar til dyst på jobb. I dag åpnes dagen med et møte for å avklare litt rundt arbeidsoppgaver, slik at man har noe å forholde seg til. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings - det er start på ny uke og kulden sitter i Oslo denne dagen, så kommer mildværet og nedbør fra i morgen ettermiddag.
Håper disse dagene med storm er ferdig for i år - så for været være som det blir. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen... tannlegetime kl 08. Sier ikke mer :/
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Så var det mandag igjen... om ikke annet kan man se frem til noen flyturer om noen dager. Men mesteparten av uken blir man å finne på kontoret som vanlig. Ha en god arbeidsuke!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Arvingen er levert og hjemmekontoret er fyrt opp, før turen går til legen, som etter planen skal skjære litt på en tommel. Satser på det er såpass fort og enkelt unnagjort at jeg er på jobb før lunsj. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God mandag fra tiggerstaden. Flere dager til neste flight, men har lagt inn passinfo og håper stengt offentlig sektor ikke gir for store utfordringer for reisende. Utrolig nok har jeg fortsatt 2 ledige slots for reiser det første halvåret og skal se om jeg ikke snart får gjort noe med det. Prøver også å få gjort mer matnyttige aktiviteter, men merker at det i bevisstheten stadig dukker opp spørsmål om helgens store mysterium:
Hvorfor var det så mange med trillekoffert i Botanisk hage igår? Ikke var det noe arrangement der og det er ikke et naturlig passasje til et trafikknutepunkt. Noen forslag? Ha en god en alle som lurer på de store gåtene her i livet.
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Frederikshavn!
Kom ned sent i natt og fikk 4 timers deilig nattesøvn før en laaaaang arbeidsdag nå har startet. Nesten ikke snø her, så det er jo alltids en fordel......... God uke ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Null hull. Woohooo!!!
På den andre siden har skinkosaurusen og moren sittet og diskutert heftig og konkludert med at budsjettet de har fått på stæsj til ny kåk er ALT FOR LITE. Elefanten vil ha flere aviser på lager for salg i Syden om 2 uker og elgen vil veksle inn utestående lønn i Bamsemums. Og Charleston... er det et ok sted å dra for en kjapp Fre-Søn biscation? Ha en ellers fin uke
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 22-01-2018 at 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
https://photos.app.goo.gl/WieangRncw3K8cax1
![]() |
![]() |
#13 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Vet det var et arrangement i går.
![]() |
![]() |
#14 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Meh frå Trondheim. Tenkjer på vanskelege ting. Ser på saker som snurrar rundt i eit program. Burde ha skjønt meir enn eg gjere. Det er vel oppsummeringa av arbeidslivet fortida.
Får sjå om eg får bestillt meg London-tur. Nokon som har tips til leveleg hotell ørlite nord for Heathrow? Er visst borti der eg skal vere.
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Go mandag fra Oslo - jeg må få sett på noen søknader. Men inntil videre ble det internett. Får vel komme i gang snart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Om jeg blir skutt, ranet og forlatt i en søppelbøtte så spanderer jeg ikke Cola på deg på neste julebord.
![]() |
![]() |
#17 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God kveld fra Fukushima. Første skidag i Japan i år, 13 igjen. Ski, onsen, mat, sove - repeat. Livet er perfekt.
I dag gikk vi opp Mt. Nishi-Daiten etter lunsj, og det var gøy! Trøtt som F nå, men for å sørge for at tidszonen (for)blir i Japan bør man holde seg opp en liten time til. Hardt liv ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
https://photos.app.goo.gl/7N1ckAJulyCC9yxu2
![]() |
![]() |
#19 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Har ofte sett at de har arrangmenter både utendørs i parken og inne i museene, med skilt, info og mange besøkende, men aldri noen trillekofferter.
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Hau hau .. bikkjene danset på meg til vanlig tid, så ingen nåde ...
Eldstemann returnerer til Bellingham i dag, så da blir det muligens litt valsing rundt flyplassen med kameraet også. Stay tuned. Savannah er hyggelig og romantisk, så intet dårlig valg. Elefanten vil kanskje kjede seg, men han liker nok sjokoladebutikkene .. Last edited by LN-MOW; 22-01-2018 at 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 13 | 08-04-2019 16:32 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-07-2018 17:28 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 20 | 16-01-2017 17:50 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 21 | 09-01-2017 20:47 |