![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bra lounge. Vet ikke om det blir helt slutt på fridays etter denne har åpnet, men for frokost og lunsj er den topp. Skulle ønske de begynte å selge godt øl til kostpris i stedet for C og R, slik som de gjør i United Club.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Newcomer
|
![]()
Er det verdt å kjøpe seg lounge tilgang istedenfor å ta seg 4-5 øl pluss mat på en av resturantene på innlands? Flyr i sas go.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tja, kommer an på om øl eller mat er det viktigste. Kjøpte meg inn på fredag. Hadde god tid og ble vel 4-5 øl til sammen. Bra ferskt brød, men ellers er det vel et par supper og resten kald mat, stor sett "salatbar". Bare ost som pålegg, så f.eks. vanskelig å lage seg et godt smørbrød type "ost og skinke". Personlig synes jeg lounge er ganske kjedelig - stille og folk som stirrer ned i skjermer. Er man trøtt og sliten er det fint, er man mer opplagt og i reisemodus synes jeg det er hyggeligere å sitte på et serveringssted.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Har besøkt den nye innenlandsloungen noen ganger nå. Helt klart en stor oppgradering sammenliknet med den gamle. Dusjer, Sats-treningsstudio, kaffebar med barista, osv. er veldig bra - og også imponerende at SAS har investert i! Samtidig er det ikke denne typen fasiliteter man trenger så altfor ofte. Mat og drikke er ellers stort sett like god/dårlig som i loungene ellers - og litt kjedelig i lengden. Hver gang jeg har vært der har det vært stappfullt, den største svakheten med hele loungen, derfor synes jeg nok at den vanlige SAS-loungen på utland er å foretrekke. Rett og slett fordi det er mindre folk og mindre mas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Review av den nye SAS loungen på OSL:
Quote:
Jeg har ikke testa den ennå men det blir gjort ila ikke veldig lang tid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er hvertfall ingen oase når jeg bruker den i ettermiddagsrushet typisk mandager/torsdager, hvor hele lokalet må tråles for en sitteplass. Det er ofte ledig på mølla da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Trolig er det en kombinasjon av beliggenhet og kvalitet som gjør at den nye er fullere enn den gamle, selv om den er større. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Vært sånn hver gang jeg har vært der. Stappfullt. Loungen er jo fin, og rett og slett imponerende sammenliknet med hva man var vant til med tanke på innenlandsreiser før i tiden, men den er totalt underdimensjonert. Eventuelt er det for lett/billig å fly Plus eller ha statuskort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Overfylt i dag i alle fall.
![]() |
#54 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Den var også overfylt søndags kveld. Jeg kom med fly innenlands og skulle videre til utland, men tenkte å teste den ut. Snudde etter en rask titt og gikk videre til sas business lounge, der var det romslig og folketomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott lounge, men den har nå blitt så populær at den er stort sett overfylt hele tiden. Relativt billig å kjøpe seg inn, noen glass vin/øl og litt mat så er jo det hele relativt billig. Generøs tilgang for EBS er det vel også til tider. Igjen blir det en utvanning av en klar EBG/EBD fordel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg håper de kan ta bort utstillingsområdet til HP og lage en smart sittekonfigurasjon her. Det vil avhjelpe en del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Alle gangene jeg har vært på den nye har det vært så mye folk at det er umulig å finne seg en plass omtrent. Eneste gang den var noenlunde tom var på en lørdag, og da går det jo knapt innenriks fly. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Tenkte å få meg en treningsøkt i SAS loungen imorgen pga lang transfer. Tidligere har dette vært mulig i app, men idag så dukker ikke denne muligheten opp. Hverken for å booke massasje eller trening. Noen som vet? LN-KMS Sent fra min Moto G (4) via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Den har vært stappfull de siste gangene jeg har vært der. Litt trist da det er i utgangspunktet en svært fin lounge for en liten tidlig frokost, men når tredve stykker står rundt denne lille øya og graver i smøret så blir det litt ekkelt.
Det er jo uten tvil for «enkelt» å komme inn og jeg synes det er et hån mot gode kunder at de slipper inn folk mot en liten betaling. Da forsvinner jo helt poenget med en lounge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, er ofte fullt der, er flere ganger jeg har snudd i døra siden det kun er ståplasser. Booking til trening kom opp i app i kveld, så no blir det en time på mølla
![]() ![]() Sent fra min Moto G (4) via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Lounge OSL (utland) | SingaporeAirflyer | Reiseforum | 314 | 16-12-2021 19:12 |
SAS Fasttrack/Lounge på innenriks fra OSL | Bacardi | Flyforum | 243 | 26-01-2016 19:44 |
Adgang til SAS-lounge på OSL med innenriks-billett | morr | Småprat | 17 | 29-01-2013 07:18 |
Åpningstider SAS lounge OSL i romjulen | MD-79 | Reiseforum | 6 | 25-12-2009 15:42 |
SAS lounge på OSL | FlightDeck | Reiseforum | 13 | 19-05-2009 21:34 |