![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Lillestrøm.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kaffe i k(r)oppen og klar for en dagstur til Måløy...dagen tilbringes mest ombord på en Dash-8 fra Widerøe og i en leiebil fra Hertz for å treffe kunder i Måløy noen timer på formiddagen. Ha en begivenhetsrik tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Osl.
Fem km løpetur unnagjort før 05.30. Da er baristaekspertisen testet ut i loungen. De har litt å gå på når det gjelder melkeskum, men meget hyggelige. Etter advarsel fra et annet medlem var jeg kjapp i dusjen og rakk spyle ferdig før vannet ble iskaldt etter 2 min. Siden det ikke er rengjøring mellom hver gjest synes jeg vi får sette standard med at vi tørker det meste av vannet og annet søl etter oss. Kipt det ikke er toalett i de ellers fine dusjrommene. Også må de få opp noen knagger og kanskje finne en lur måte å ha kleshegere som ikke kan stjeles. Også må vi gutta huske at unisextoaletter i lounge stiller særskilte krav til oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Noen timer på kontoret før man faktisk kan krysse av for et nytt land i dag. Skal til Vilnius og Litauen med SK Plus via ARN. Kort jobbtur, tilbake i morgen kveld. Ha en flott tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, hvor vi har grått og trist vær for tiden- dagen går til kontorarbeide og noe budsjett for neste kvartal - dvs ut året
![]() Ha en flott dag der du befinner deg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Tydeligvis fyrt opp varmeovnene, da det er varmt på leggen her jeg sitter. Gårsdagen ble tilbrakt hjemme for å vente på en rørlegger, så kom meg aldri på kontoret, men er sånn rimelig ajour for det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra LHR T2, LH Senator. Topp tur med UA 744, fra SFO, tidlig inn. Første side Daily Mail om FR har dr*ti seg ut. Finn websiden .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hellu fra øst i vest!
Det høstes noe innmari nå; Fine farger, fårikål og lat krim og lunt drikke foran peisen. Og om snaue to måneder kommer juleølet! ![]() Best i test av tirsdager ønskes!
![]() |
#9 |
Upgrade me....
|
![]()
God tirsdag.
Moderniseringen av alt førte i går til at jeg reiste 1539 kilometer isteden for 2 x 133 km som før ![]() (skal sies at jeg måtte endre litt rute underveis) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trallabom fra toget. Vanlig kontordag venter. Fikk kastet på meg en ny Brasiltur før jul igår. Så da blir det ekstra interessant å sette seg med kollegaen og planlegge høstens reiseaktiviteter i dag.
Så håper jeg alle får en strålende dag og gleder seg til Vin&Fly med Onkel EB i morgen Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hau hau .. da var det desverre slutt på helg for denne gang.
Våknet før 5, så dette blir en lang dag, er jeg redd.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
God Tirsdag fra Østkysten. Fremdeles godt og varmt her med orkaner på løpende bånd. Våknet tidlig for bikkja skulle fores og den står på krava. Får vel ta meg en blund etter at kona har strøket avgårde på tidlig gym eller yoga og bikkja tar en lur for å fordøye frokosten. Da er det min tur igjen.
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Litt usikkert, men garantert SP og Foz. Og så sannsynligvis Goiania, Brasilia, Maceio...
![]() |
#14 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Jeg var for the meste i SP, Rio, Belo Horisonte, Brasillia, Campinas, Salvador, Recife, Manaus og sikkert noen flere. Så mange fristelser der at det er gøy å være ungkar. Kan være litt skummelt på gatene i mørket , best å legge igjen Rolexen og gull kjedene hjemme.
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Kort sagt ypperlig høstvær, men kjenner godt at vinduer og dører ikke skal stå oppe så mye som for bare noen uker siden. Her er middagen i havn, man fikk spottet DY7087 på vei til LAX. Midt oppi dette har Trump gått løs på en og annen statsleder fra talerstolen i FN, men hardest gikk det vel ut over( ikke uventet ) en herre ved navn Kim borti østen.... Nåvel, resten av dagen skal bare nytes. I morgen skal Orkanger raides for litt innkjøp av diverse nødvendigheter, før det blir en ettermiddag med planleggings-råd sammen med moderen og lillesøster. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag | Fbu76 | Flyforum | 20 | 27-01-2016 08:20 |
God tirsdag | LN-FHU | Flyforum | 7 | 15-09-2015 14:57 |
God tirsdag | sirpjalle | Flyforum | 11 | 17-06-2014 14:32 |
God tirsdag - god St. Hansaften | EB | Flyforum | 16 | 23-06-2009 23:11 |