![]() |
|
![]() |
#141 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Er det noen som kjapt kan nevne hvilke middelhavsdestinasjoner sas flyr rutefly til i sommer fra osl? Ikke charter. Vet om Malaga, Alicante, Barcelona, Athen, Roma, Mallorca, Malta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
https://www.sas.no/lavpriskalender/ Edit: Ser at de ikke fikk med seg Santorini i den listen
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 01-07-2017 at 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Har de gitt opp på gull-mailen nå? Får ikke svar på mailer sendt for tre dager siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
SAS har lagt ut ett meddelande på hemsidan. Den norska versionen:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det slik at man tidligere kunne avbestille SAS Plus full flex billetter på nettsiden/app, eller har dette aldri gått an? Får det ihvertfall ikke til.
I dag hadde jeg en booking på fire seter i SAS Plus med full flex som vi ikke fikk brukt grunnet sykdom. Tenkte da å være sympatisk og avbestille i god tid før avgang slik at plassene kunne selges til noen som skulle reise. Men dengang ei. Etter 40 minutter i kø (er EBG) på telefon og chat ga jeg opp og fylte ut skjema for kansellering og refusjon. Siden dette var ganske tett opptil avgang ble vi no-show. Nå kan det jo tenkes at SAS tar høyde for det med overbooking, men hvorfor er ikke avbestilling mulig online? Vil tro SAS heller vil selge plassen til noen som reiser og de tjener penger på, enn en noshow med "refundable after departure" billetter. Sent fra min E5823 via Tapatalk
![]() |
#146 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bestilte billetter (OSL-EWR-IAH t/r) via sas.no hvor det fremgikk at det var C- og ikke Z-billeter med SK (det vil si at det ikke sto "saver") og det manglet informasjon om at EWR-IAH med UA var i E. Trodde alt var i orden til jeg sjekket i dag og det fremgår at SK er i Z og UA i E. Snakket med gull/diamant-telefonen og de ba meg sende klage til kundeservice, men jeg fikk ingen kvittering på hjemmesiden eller på e-post om at min klage var sent. Har noen her fått kvittering på innsendte henvendelser?
![]() |
#147 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Får ikke kvittering når jeg bruker gull.no@ mailen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vet du om går det fortere ved hjelp av mailen enn lenken på hjemmesiden?
![]() |
#149 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Får som regel svar innen 24 timer på gullmailen, vet ikke hvor lang tid det tar på den vanlige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() I mitt tilfelle skulle billetten endres til en ny billigere billett og da ville jeg ikke fått tilbake mellomlegget ved å endre via nett.
![]() |
![]() |
#151 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#152 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen begrensing på antall enheter med alkohol en kan be om på en reise i SAS plus innenfor norden? Snakk om stavanger-københavn.
Ser for meg å bestille 2 første runde, forså å be om en rett før setebeltene skal på før landing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nei, ingen begrensning bortsett fra tiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Fikk to Mikkeller hel-osl i går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Skal fly charter med SAS og det ser ut som om man får heller lite utbytte av Eurobonus-statusen. Stemmer det at det er absolutt ingen fordeler eller opptjening?
![]() |
#156 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Stemmer. Charter så er det charterselskapet som bestemmer hvem som skal få hva, og ikke flyoperatøren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Er det noen som vet hvordan man kan finne avbestillingsbetingelsene på SAS billetten sin?
Har en PLUS billett OSL-TXL, men så har jeg plutselig mer lyst til OSL-CPH-TXL med en natt i CPH. På SAS.no kan man endre billett. Men å finne betingelser virker helt 100% umulig. Kan så klart ringe, men nesten alle selskap lar deg finne ut av det på et vis UPDATE: Fant det på en av de 2 booking mailene fra SAS. Fullt ut refunderbar. Så jeg får ringe dem imorgen
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 17-08-2017 at 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg ser på billetter for sommeren 2018 og planen var SAS til USA med en innenriksbillett (som vi hadde i år).
Jeg fikk en quote fra gullmailen på OSL-LAX-MIA-OSL og det havnet på 82.000 for to voksne og tre barn i monkey. Billigste jeg finner online er 43.000 og da UTEN innenriksbilletten. Er dette fordi alle billettene ikke er lagt ut ennå? Det er jo horrible priser, og jeg har blitt litt eurobonus-hektet og skal ha hele familien inn på EBG/EBD så jeg søsnker SAS. Denne sommeren betalte vi 27000 for hele hurven OSL-EWR-MIA-OSL som er langt mer edruelig. What to do? |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Vente til det dukker opp billigere billetter. Sommeren er jo såvidt over, så du har jo god tid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kommer nok et par kampanjer med bedre priser. Ha litt is i magen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |