![]() |
|
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det slik at man tidligere kunne avbestille SAS Plus full flex billetter på nettsiden/app, eller har dette aldri gått an? Får det ihvertfall ikke til.
I dag hadde jeg en booking på fire seter i SAS Plus med full flex som vi ikke fikk brukt grunnet sykdom. Tenkte da å være sympatisk og avbestille i god tid før avgang slik at plassene kunne selges til noen som skulle reise. Men dengang ei. Etter 40 minutter i kø (er EBG) på telefon og chat ga jeg opp og fylte ut skjema for kansellering og refusjon. Siden dette var ganske tett opptil avgang ble vi no-show. Nå kan det jo tenkes at SAS tar høyde for det med overbooking, men hvorfor er ikke avbestilling mulig online? Vil tro SAS heller vil selge plassen til noen som reiser og de tjener penger på, enn en noshow med "refundable after departure" billetter. Sent fra min E5823 via Tapatalk
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 157 | 09-03-2025 11:23 |
SAS - kansellert booking | Evander | Reiseforum | 5 | 14-03-2012 16:04 |
Endelig gode SAS priser i biz fra USA, men dessverre skjoenner ikke SAS poenget | Tommy777 | Reiseforum | 2 | 04-06-2009 02:38 |
SAS, booking, 28. februar? | TOS | Flyforum | 4 | 05-02-2008 20:34 |
Om sas.no og booking | Bizflyer | Flyforum | 6 | 22-11-2007 01:26 |