![]() |
|
![]() |
#161 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
Sant nok. Jeg er fortsatt i "sjokk" - Feedback vil bli levert. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#163 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg hadde et par turer med noen av de første flightene i 2011. Mener det faktisk var Lanson de serverte på den tiden.
![]() |
#164 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg er om vanlig mektig imponert over sommeliernivået på Champagne kunskapen til våre medreisende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er det ikke bare å be om "saudi champagne" først som sist? Bedre er det også.
![]() |
#166 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Vi som vanligvis reisere SkyTeam er meget godt vant. Topnoch champagne allerede fra vi får bekreftet billetten. Da blir man flaske etter flaske ganske god ![]()
![]() |
![]() |
#167 |
Newcomer
|
![]()
Et spørsmål litt på siden. Noen som vet når Qatar åpner innsjekk på Gardermoen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tikket inn en mail fra Qatar i går hvor headingen var online upgrade offer for en tur neste uke. Jeg ble glad og så frem til å meske meg med litt oppgraderinger etter ungene var i seng. Jeg har noe så nobelt som sølvkort hos Qatar og billettene er fleksible så dette må jo bli enkelt.
Det artige er at tilbudet gjaldt kun DOH-DXB som er vel 50 minutter og de skulle ha kroner 4.554,- for morroa.. Er ikke det et latterlig dårlig tilbud? Når 85% av turen likevel er på kveg? Jeg avslo denne. Last edited by SudCaravelle; 10-11-2016 at 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
EBD
|
![]() Quote:
Det var hårreisende dårlig tilbud. Fikk et lignende tilbud på DOH AUH DOH. Ca 4000.- fra kveg til First. Jeg avslo. Sist eg reiste fra Oslo fikk jeg tilbud om oppgradering til Biz for 3700.- Da slo jeg til. Sent from my iPhone using Tapa(s)talk
![]() |
![]() |
#171 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Reiser med QR om en ukes tid i (billig)biz, og nå er setekartet utilgjengelig på første leg OSL-DOH, mens på de andre strekningene ligger den åpen som vanlig. Bør jeg være bekymret for å bli nedgradert? Flightstatus er confirmed, så alt annet ser normalt ut utenom at man ikke kan se eller velge i setekartet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
EBD
|
![]() Quote:
Sent from my iPhone using Tapa(s)talk
![]() |
![]() |
#174 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Hvorfor skulle du bli nedgradert? Hva står det under passanger details?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#176 |
EBD
|
![]()
Da passer det godt med at han skal fly neste lørdag. Den er utsolgt i biz.
![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapa(s)talk
![]() |
#177 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Stemmer godt med avreise neste lørdag. Ok, men da tolker jeg det slik at setekartet ikke er tilgjengelig fordi det ikke er noen ledige seter å velge blant. Ingen spesiell grunn til at jeg skal bli nedgradert, men blir jo litt paranoid når setekartet plustelig ikke er tilgjengelig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skal reise OSLDOHBKK tur retur. Har First på DOHBKK/BKKDOH.
Noen som har reist på First med QR før, og vet om vi blir møtt/hentet ved ankomst fra OSL? Har prøvd å google meg frem, men finner ikke noe skikkelig svar. På returen, når vi kommer til DOH, vil vi da ha tilgang til First-loungen? Ankommer på F, men skal videre på C. Noen som har peiling? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Du vil ha tilgang til Al Safwa-loungen så lenge First-turen er på lenger enn 5 timar (noko BKK-DOH er). God tur, og nyt eit fantastisk produkt (skjermen er ENORM). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om å reise med Air France | Tarzan | Reiseforum | 47 | 03-04-2025 09:13 |
Reise med Aegean (generelle spørsmål) | jamesclandestine | Reiseforum | 44 | 04-03-2025 10:31 |
Reise med Lufthansa (generelle spørsmål og erfaringer) | Tornerose | Reiseforum | 517 | 24-02-2025 00:08 |
Generelle spørsmål om å reise med KLM | stonyo | Reiseforum | 127 | 04-12-2024 22:15 |
Reise med Ethiopean (Generelle spørsmål) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 29 | 30-09-2017 06:35 |