![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Hvor lavt kommer vi på tur-retur Oslo til London?
Pr dato er det iflg TV2: Ryan air 850kr Norwegian 1800kr SAS 2800kr Lufthansa 2900kr Hva tipper du ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vel fortsatt kr 312 t/r med Ryanair på de rette datoene. Har selv booket dagstur i januar for 312.... Bare for å komme ut av huset en kjedelig mørk mandag...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
一期一会
|
![]()
SAS har da masse datoer hele høsten for rundt 1000 NOK OSL-LHR retur.
https://www.sas.no/lavpriskalender/ Lufthansa Group kan du enkelt finne for rundt 2000 NOK. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...og British Airways synes å være glemt...
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvilken reportasje?
![]() |
#7 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Prøvde for en aktuell helg: 3181,- Prøvde så en alternativ helg: 3181,- Har hatt flere helgeturer til Karibien til samme pris...
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sikkert denne: http://www.tv2.no/nyheter/8509245/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Her er artikkelen:
http://www.tv2.no/nyheter/8509245/ Prisreduksjonen i England har ført til at flere flyr dit nå og for meg ser det heller ut som om flyprisene dit er unormalt høye.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Da det var salg fikk jeg t/r fredag ettermiddag til søndag kveld med SAS til 1000 kr. Like fullt er nok priskrigen mest på utreise - ofte er det ganske dyre returbilletter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Situasjonen er tvert imot at alle prisene er unormalt høye pga stor pågang. Det hele er funnet på av en journalist uten peil. Det blir som å si at det er "priskrig" på leiligheter i Oslo.
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Særlig helgene vil nok bli presset i høst. Med billig pund blir både shopping og fotball attraktivt. Så ikke regn med å finne gode priser på f.eks. søndag ut av England. Midtukepriser til skampris vil imidlertid sikkert forekomme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Booket til 1000kr for 1 måned siden. Fredag ettermiddag til søndag ettermiddag. Så jo, det går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Så var det jo 1700kr t/r i går i Sas Plus på now or never uten at jeg sjekket helgepriser.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Det blir akkurat som å si at nå er det så stor etterspørsel etter leiligheter i Oslo av prisene sikkert vil gå ned.
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Plus ”Jubileum” : Oslo – London – Oslo | Star Flyer | TripReports | 16 | 28-06-2014 14:21 |
Oslo london bosten miami new york london oslo | TONROY | TripReports | 8 | 19-05-2011 21:52 |
Oslo-London-Dubai-Bangkok-Dubai-London-Oslo | grindstein | TripReports | 44 | 10-05-2010 04:55 |
Oslo-London City Airport-Oslo | FlightDeck | TripReports | 18 | 21-04-2009 13:39 |
Oslo-Wroclaw-London Stansted-London Heathrow-Oslo | FlightDeck | TripReports | 8 | 01-03-2009 18:53 |