![]() |
|
![]() |
#41 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Hey, nå må dere ikke disse alle steder jeg har planlagt å reise til utover året.
![]() |
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Pluss det er så mye godt å spise i Brüssel, men jeg har forståelse for at Paris og Amsterdam foretrekkes oftere.
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kan underskrive på Kirkenes - absolutt nada å se der og totalt dødt. Men hyggelig med øl på Thon Hotell mot sjøen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Antwerp. Ikke dra dit.
Warsawa er også ganske kjipt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
+1 for Kirkenes...hva en bygutt som meg gjorde der oppe i over to år sliter jeg fremdeles med å forstå.
Alt stengte før man rakk å være ferdig på jobb. Og skulle man ha noe i butikken så skulle du ta deg eff på at "nei, det e vi fri førr", og at "vi får det på mandag". Dog, høy andel av fine damer der oppe... Men, det betyr ikke at jeg skal tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Jeg har vært i begge og må si meg uenig. Men mulig det hjalp med godt selskap? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Kirkenes og Alta er vel ikke akkurat noe å rope veldig mye hurra for, men er enig i at det er kjekt å sitte ute på Thon Hotel ved sjøen i Kirkenes. Alta har jo en del interessant helleristninger, men som by er det vel strengt tatt ikke så mye å snakke om... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mehamn. Totalt uinteressant sted. Ett hotell, med en mann på jobb da vi var der. Stakkars mann, han skulle passe resepsjonen, drive restauranten, ordne maten og passe baren, samtidig.
Utenom baren på hotellet (med 8-10 gjester) skjedde det ingenting i denne byen på en fredagskveld. Så ikke en person i sentrum iløpet av en spasertur. Men: Naturen på Nordkinnhalvøya er flott, ikke minst med spennende fugleliv. Mitt andre alternativ er helt generelt all-inclusive hoteller i Syden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Som flere er jeg uenig i begge disse. Medvirkende er kanskje at jeg var på besøk til et lokalt bryllup i den ene og at vi var 3 stykker som reiste ned og fant på mye rart i den andre. Uten dette ville byene antagelgi havnet sånn midt på treet.
![]() |
#52 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Med leiebil er KKN meget interessant; kjøre hele russergrensen fra nord til sør, til Finland og gå turer, samt highlight #1 = krabbefiske i rib. Blir for dumt å dømme et sted basert på "sentrum" når man ikke gidder/prioriterer alt rundt byen (sikkert av $$$-hensyn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Om du har klart det mersterstykke å kjede deg på en Club Med vil jeg gjerne vite hvor og hvordan du har klart det.
![]() |
![]() |
#54 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Chirpan (Чирпан) i Bulgaria kommer iallefall høyt opp på lista. Maken til stygg, kjedelig og meningsløs by skal en lete lenge etter, både i Bulgaria og Europa generelt. Byen står i sterk kontrast til provinshovedstaden i samme provinsen, Stara Zagora, som er en meget pen, livlig og koselig by.
Ellers kommer Horten i Vestfold også høyt opp på min liste ![]() Last edited by Boeing_fan; 31-08-2015 at 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Har et mer positivt inntrykk av all-inclusive i Karibien, men blir fort lei slikt opplegg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Slenge på Busko-Zdroj i Polen med 20k innbyggere og et hav av sanatorium hvor du får alt fra svovelbad, jodbad, laser, innhalasjon, etc, etc.
Foruten å lukte som en eske fyrstikker etter endt behandling, så kan du få en tur i parken sammen med de andre 60+, eller ta en tur til sentrum hvor mesteparten stenger kl 16, eller dans fra 17-22 som finnes overalt hvor der er en platting og en disk til å servere fra, nesten For ordens skyld, glimrende for de som skal rehabiliteres for sykdom da staten dekker det, behandling, overnatting, 3 måltider. Men noe å gjøre? Nada, vel turgåing ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Verdens kjedeligste flyplass | Bergern | Småprat | 46 | 13-07-2019 22:04 |
Sære reisemål | Hypern | Reiseforum | 30 | 18-11-2016 17:07 |
Alicante som reisemål | sail4fun | Reiseforum | 0 | 22-08-2016 20:00 |
Albania? Reisemål | Fnate | Reiseforum | 13 | 03-05-2014 08:53 |
Kjedeligste flyplassen i verden? | Concorde | Flyforum | 23 | 17-10-2004 15:08 |