![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....riktignok bare loerdag ettermiddag her paa Fairmont Vancouver Airport Hotel, et hotell som 120% har fattet poengene med aa vaere flyplass hotell, en IPA ( @AirbusTrond legge merke til korrekt glass
![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det var da j...... grisetidlig! Er vel mer sent her i Norge...
![]() Snart leggetid, men må fullføre Interstellar først. Ser ut til å bli en natt til på hotell i Oslo før ferien begynner. Prisen avgjør hvilket. Ha en gylden søndag ![]()
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra hjemmelige trakter - nemlig nord i Oslo - været er flott i forhold det været som har hatt i sommer - nå sol og varme
![]() ha en flott dag - der du er. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Madammen vil ut å plukke sopp i dag, så da blir det vel en tur til skogs i det fine været. Ha en aldeles fortreffelig søndag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Varna. Her er det en god, gammeldags fyllesyke på gang - neppe helt edru etter gårsdagens utskeielser i 17. etasje - men artig å gå i "kommunistbar" og skeie helt ut. 50 kroner for en dobbel whisky er jo en grei, for grei, pris...
...nå skal jeg finne meg en solseng, ta en øl og kikke på de lokale lettkledde damene, trur eg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Straks en løpetur med en kamerat før det blir ut og spise i ettermiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Formiddag her i Trondheim. Dagsbesøk i Rissa, venter nå på Flakk på ferja. Blir bedring i været håper jeg, for akkurat nå regner det......vi har planlagt grillings i dag.
Ha en strålende søndag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Sola skinner og temperaturen er godt opp mot 20!.....hadde det bare vært så vel, må vel heller konstatere oppholds og 13+ med ymse byger, men håpet om bedre vær de neste dagene lever i følge Desta hos TV 2. ![]() ![]() Ha en fortreffelig dag forumister, med eller uten forsinkende fly på FR24! ![]() ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 09-08-2015 at 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Good something fra Bill Bentley Pub. Sinnsyk service fra Cathay på vei inn hit. Og etter alle solemerker venter det samme på destinasjonen. Nei, får hente meg en Singha til... Tadaaaaaa
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag herfra.
I natt hadde jeg et skikkelig mareritt! Var ute og reiste, og skulle fra en flyplass til en annen, men så hadde klarte jeg ikke å komme på hvordan, og tror jeg endte med å finne ut at jeg hadde glemt å booke den flighten ![]() Jeg som normalt har stålkontroll på sånt. Våknet heldigvis, og fant ut at det bare var en drøm Last edited by Martin; 09-08-2015 at 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God søndag fra Dy5305. 14 dager sørpå skader ikke med den sommeren vi har hatt så langt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God soendag (mandag for meg) morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 10-06-2013 09:04 |
God soendag (mandag for meg) morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 24-06-2012 22:35 |
God soendag morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 12 | 29-04-2012 20:06 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 5 | 25-02-2007 20:34 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 8 | 27-08-2006 22:28 |