![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var ddet moerkt ute allerede og magen er veldig full av fajita og marguarita ....
![]() Eldstemann ble 17 idag og vi dro foerst paa fisketur (uten hell..) og siden paa Chilis for en bedre bursdagsmiddag. Morgenen byr paa lang kjoeretur .. siden SITA fortsatt ikke har gitt meg groent lys, tar jeg turen til Columbia SC for aa leke med en 757. Blir en lang dag, men $400 i lommeboken er alltid velkommen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Alta
Kona er sendt på jobb og ungene er akkurat stått opp. Blir litt opprydningsarbeid i huset nå på morgenkvisten. Siden det er fantastisk vær ute så blir det nok en utedag etterhvert.
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
God mogron frå Ørsta og! Her er eg og prinsessa oppe tidleg, medan mor søv seg frampå i dag. Aha-konserten i går var mektig, sjølv om det var eneklte død-perioder. Snart er det på jobb igjen, de får ha ein fantastisk dag i resten av kongeriket!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad morgen... Ble sent og fuktig i går men nå er vi akkurat feridg med en dagen-derpå-egg-og-bacon-frokost... det hjalp... Ny treningsøkt i ettermiddag...noen som snakket om panikkalder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God søndag! Nuvel, alt er relativt. På jobb i dag etter en meget fuktig lørdags kveld. Må uansett holde ut i 7-8 timer her. Vuderer sterkt å stikke bort på McDonald for brunsj...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Solen skiner i Sigtuna och släkten är på besök. Tanken är väl att de försvinner snart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag, er hjemme på pit-stop. Kom nettopp fra København med bil og har fått i meg litt mat før det bærer opp til OSL og videre til CPH igjen i kveld........ifølge ubekreftede meldinger brukte forreten noen 5t 5min fra Oslo til Kastrup med bil igår
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag.
Da er forhåpentligvis det meste av Farmer-arbeidet over for for denne sesongen. Ble ferdig med siste Rundballeoppdrag i formiddag, og har så langt i år fått i hop over 2500 slike. Ettermiddagen har gått med til vask og vedlikehold, slik at nå skal bare snøen kommer for min del ![]() Ellers er det nok en strålende sommerdag her, og ettersom jeg har flust med ved får jeg bare håpe at det gode tørre været fortsetter. Mangel på regn og høy strømpris er ikke såå bekymringsfult her i alle fall ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Da sitter jeg hos Eagle Aviation paa CAE og venter paa fly .. Maskinen staar med teknisk i indy, men forhaapendtligvis er det her i tide til aa kunne ga paa tid.
Fikk med meg slutten av LSK-Hamkam .. ellers blir det aa 'kjedesurfe' ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God soendag morgen | LN-MOW | Flyforum | 13 | 05-11-2007 01:14 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 5 | 25-02-2007 20:34 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 2 | 07-01-2007 13:12 |