![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Her sitter vi expater og jobber i varmen mens dere vantro ligger hjemme og drar dere... Fysj.
I gaar skulle det shoppes bursdaggave/husmorslede til mor. Planen var en lett brukt GL450 men etter to timer med en herlig arabisk selger endte det opp med en speller ny GL 500 AMG Grand Edition i hvit med lyst skinn. mor ble rimelig happy, og jeg ble rimelig misunnelig. Kjenner svak bondeanger i dag - men saann er livet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her på Solveien har man vært på jobb i en drøy time allerede - nok en 14 timers dag står for døren.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Flere som er i arbeid, men kun et par minutter til så er det strake veien hjem. Ha en flott
søndag
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Helsfyr.
Helgejobbing greier jeg meg fint uten egentlig, men innimellom må man det også. Men bare wmware får fyrt opp her, blir det vel ikke så mange timene likevel. Ellers er det ikke så mye på agendaen. Ha en bedre dag! ![]()
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God søndag frå KL!
Her er det ettermiddag, og eg har vore gjennom eit besøk i ![]() ![]() Ha ein fortsatt god dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Siste fridag denne helgen som skal vies Audien som trenger seg en real vask innvendig.
Været er strålende, clear skies og allerede +9 grader. Det blir (selvfølgelig) 2x dagvakter på OSL som følger, og det lukter endel planlegging og informasjon før den store dagen 1/5 12:45 ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra London. Her snurrer det fortsatt litt rundt og merker at de siste par GTer og Laphroaig kunne jeg sikkert ha droppet uten å tatt nevneverdig skade. Blir å møte noen tidligere studievenninner på the Cow om noen timer, før jeg i kveld kan dumpe ned på sete 2F på SK812 hjem til Oslo og min bedre halvdel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen våknet opp til sol og sommer.
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God søndag fra Mosjøen. Litt sol og litt regn ute, det ser ut til å bli en fin aprildag. Gårdagen ble brukt til å kikke Bysprint på ski. Hadde en liten forventning om at Petter Northug skulle klinke til på slutten av sesongen, men nei! Istedet ble det Eirik Brandsdal som stakk av med både ære og berømmelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God ettermiddag fra Bodø! Sommerluggene er kommet på min trofaste Mazda, så nå ble det jo stille i doningen!
![]() Skal ut en snartur i ettermiddag/kveld, så er det i seng rimelig tidlig. Skal opp kl 0500 i morgen tidlig, så det er greit å være uthvilt når man skal frakte arbeidsfolk fra heimen sin. ![]() Ha en fortsatt fin søndag. ![]()
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Og en riktig god kveld fra Hong Kong!
Frihelg for de fleste i Kina/Hong Kong i forbindelse med 1 Mai-feiringen tirsdag, så kan trygt fortelle at gatene er OVERFYLTE av mennesker.. 28 grader og småregn og i morgen går turen til Macao med båt for noen dagers opphold der! Ha en fantastisk søndag (for dere som fortsatt har noen timer igjen!) Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra Lillestrøm. Ser på FB at Oversheriffmesteren har landet, så da får man vel ta kontakt for å få tilbake elefanten.
Gjemmekontor i finværet imorgen er det også, så det lurer et glass vin i horisonten. Ha en fin dag alle sammen, og grattis med fabelaktig bilkjøp til SudCaravelle.
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Au au au! Gleder meg til mandag!! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God soendag (mandag for meg) morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 10-06-2013 09:04 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 20-02-2013 22:23 |
God morgen fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 24-01-2013 17:49 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 20 | 07-09-2012 17:57 |
God soendag (mandag for meg) morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 24-06-2012 22:35 |