Quote:
Originally Posted by Rudisha
Ville OSL vært kapabel til å ta i mot A380 på daglig basis med et års varsel?
|
I prinsippet ja. Det absolutte kravene handler jo først og fremst om rullebane og takseveien, og det er ikke så mye som må gjøres at det ikke kan fikses på et år om de går inn for det
Quote:
Originally Posted by Fly med oss
Problemet på OSL er kapasiteten i terminalen. Den er sprengt, og for non-Schengen vil ikke situasjonen endre seg selv etter utvidelsen av terminalen som står ferdig i 2017.
|
Ja, den er sprengt, men er neppe det som er det avgjørende. Man får alltid plass hvis man vil
Quote:
Originally Posted by Hpkris
Noen som har noen ideer ang sete avstand i monkey med denne config'en. Vil den bli den samme som i dag?
|
Samme slik jeg har forstått det. Det er først og fremst business class som blir mindre
Quote:
Originally Posted by amatør
Vil vel uansett ikke bli noen A 380 til OSL før byggetrinn to av ny pir står ferdig(tidligst 2020), da det vel kreves minimum dobbel bro, helst trippel.
|
Nå er det vel noe på gang her?
Quote:
Originally Posted by LN-MOW
1230 pax inn/ut med to broer ..? Heheheheheeheheheeheheehehe............
|
Jeg tror ikke man skal se seg blind på antall broer. Ja, en er nok snaut, men det er sjeldent døren og broen som skaper propp, men midtgangene. De boarder jo dagens maskin med over 400 seter med bare en bro. Og for endel av de som bruker tre broer så er jo i blant den siste broen forbeholdt relativt få