![]() |
Emirates med A380 fra CPH 1DES15
Det bliver med A380 til CPH
A380 med kun 2 klasser ombord og ca. 615 sæder – altså ikke Emirates normale konfiguration. http://bonusfeber.dk/breaking-emirat...il-koebenhavn/ |
Re: Emirates og fremtiden i Skandinavia
Har de nevnt noe annet som Skandinavia enn A380 til CPH?
Quote:
De fire første maskinen i denne konfigurasjonen: MSN200 A6-EOP MSN202 A6-EOQ MSN203 A6-EOR MSN204 A6-EOS De tre første maskinene er under montering i TLS før de etterhvert skal sendes til XFW for kabininteriør og maling, mens delene til siste maskin ennå ikke har ankommet TLS for montering |
|
Gad vide, hvor mange FA, der vil være ombord. Det vil vel være minimum 13 (1 for hver 50 pax).
|
Quote:
De gange jeg har fløjet med EK A380 har jeg kunnet tælle minimum 20 så 25 er mit bud Hilsen Ole |
Men jeg synes det er en god nyhed for hele Skandinavien at Emirates vælger , at der skal flyves med A380 til Skandinavien..At det så lige bliver CPH, er selvfølgelig godt for os danskere, men jeg synes nu også at det er godt for hele Skandinavien....og viser sig det er givtigt, ja så tror jeg også at både ARN og OSL får A380 inden for de næste 3-4 år..
Så vær glad på CPH`s vegne uden mukken i krogene Hilsen Ole |
Quote:
Ole, der er nok også et par millioner i Skåne og omegn, der er ganske tilfredse med valget af lufthavn :) Og ja, denne nye konfiguration af A380 med flere økonomisæder passer vel også godt til ARN, mens OSL måske kan fastholde den normale udgave. |
Quote:
|
Re: Emirates med A380 fra CPH 1DES15
Inflight comfort är outstanding med A380 med 3+4+3 i monkey jämfört med 3+4+3 i monkey på B777-300ER tycker jag.
|
Noen som har noen ideer ang sete avstand i monkey med denne config'en. Vil den bli den samme som i dag?
|
Dette er jo spennende for Skandinavisk luftfart. :) Morsomt for Danmark og CPH, så gjenstår det å se med tiden om ARN og OSL også vil få giganten på rutetrafikk. :)
|
Quote:
|
Quote:
CPH-ruten har vel vært oppe i ca 4 år og det har vært en god vekst for selskapet på CPH siden den gang også. Spennende å se NÅR OSL får EK med A380, men enn så lenge gleder jeg meg enormt over en A380-rute til Skandinavia. :) |
Vil vel uansett ikke bli noen A 380 til OSL før byggetrinn to av ny pir står ferdig(tidligst 2020), da det vel kreves minimum dobbel bro, helst trippel.
|
Høres folksomt ut ombord i de maskinene der når de er fulle. Frister ikke å teste det ut i economy iallefall. EK fra OSL i biz frister heller ikke nevneverdig så lenge de bruker angled seats med 7 i bredden. Lite fristende når de fleste av konkurrentene etterhvert har lie flat med 1-2-1 i biz.
|
Den officielle pressemelding fra EK:
http://www.emirates.com/dk/english/a...98381&offset=0 |
Quote:
|
Quote:
|
1230 pax inn/ut med to broer ..? Heheheheheeheheheeheheehehe............
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 04:26. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.