![]() |
|
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Spedbarn på fly er aldri noen enkel greie. Men det kan virke som om du har forberedt deg godt! Stokke Prampack er helt klart den beste "pakken" for barnevogner. Den er kompakt, og enkel for stuerne og løfte. Når det gjelder deg og barnet er det smart å ha sele som du sier. Dette gjør at du kan ha armer fri når det trengs. SAS vs. Norwegian? Det må du nesten se på selv, jeg skal nå snakke av erfaring med SAS. Setene foran, og helt bakerst er det mest benplass. Spesielt på flyene som har hatt cabin oppgradering (alle -800 uten WL). Er du tidlig ute kan du velge sete. Prøv og få lengst fremme. Dette gjør at du slipper og gå langt bak både før og etter avgang. Også kort vei til toalett. (Er jo toalett bak og). Snakk også med gate manager og hør om du kan gå ombord først. Selv om de pleier av rutine og få små barn/familier ombord først. Det er nå min mening! Pris spiller vel også en rolle. Ellers må jeg ønske deg lykke til og god tur! |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe og KLM med codeshare på norsk innenriks | Someone | Flyforum | 16 | 24-02-2018 08:42 |
Norwegian med økning på norsk innenriks i 2014 | Someone | Flyforum | 40 | 05-10-2013 21:28 |
Markedsandeler på norsk innenriks | FlightDeck | Flyforum | 5 | 05-02-2009 16:20 |
Futura på norsk innenriks? | EB | Flyforum | 4 | 07-03-2008 09:55 |