![]() |
|
![]() |
#18 | ||
Onkel reisende kekker
|
![]()
Kupper denne tråden.
Vi skal ut å flakse til mustasjby med SK i påsketider og skal da ha med vår lille hjerteknuser, jeg blir ikke helt klok på baggasjereglene til SAS, så derfor spør jeg dere. Det står følgende å lese på nettsidene til bolaget: Quote:
Nå er jo jeg EBS, så jeg burde vel da kunne ta med stolen som min ekstra bagasje?! Kunne sikkert tatt med den inn i flyet og latt englebarnet sitte i den, men den veier et tonn og er latterlig svær.. Dette er forøvrig en bonusreise, om det skulle gjøre noen forskjell! Akkurat når det gjelder å reise med Barn, så må jeg si at DY har veldig mye enklere og ikke minst bedre (?) vilkår. Quote:
Forresten noen som har erfaring med Airshells?? Som sagt, det skal være med en bilstol og det er jo greit at den kommer frem i en del, samt at det gjør jobben greiere for de som skal laste flyet..
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 01-03-2016 at 11:14. |
||
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe og KLM med codeshare på norsk innenriks | Someone | Flyforum | 16 | 24-02-2018 08:42 |
Norwegian med økning på norsk innenriks i 2014 | Someone | Flyforum | 40 | 05-10-2013 21:28 |
Markedsandeler på norsk innenriks | FlightDeck | Flyforum | 5 | 05-02-2009 16:20 |
Futura på norsk innenriks? | EB | Flyforum | 4 | 07-03-2008 09:55 |