![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Enn så lenge stille og rolig i huset. Lørdagen skal stå i oppussingen tegn - heldigvis blir vi også ferdige i dag. Redder et ekteskap ved å dra alene på Ikea om noen timer. Ha en topp lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God lørdag fra Øverst i Groruddalen - ser lite ute grunnet tåke og er spent på hvor tett tåken er på OSL og hvordan landinger på 01 banene fortsatt benyttes.
Vi for se om det lysner snart. Ha en flott helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hallaisen fra Hvalstad. Her har vi sukkerbryllupsdag (6år) så får la madammen sove, men gutta sitter foran TVen inntil videre. Ut å kjøpe stige må vi også, slik er det å være huseier. Etterpå skal arvingen parkeres hos de gamle, da bord er booket på Theatercafeen i kveld. Montro jeg klarer skvise inn en løpetur en eller annen gang i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Tilbake til høstvær i Oslo etter noen fine dager i Venezia og området rundt. Er gressenkemann i kveld, så får se om man ikke finner på noen sprell... Ha en finfin helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Zagreb. Etter hotellfrokost og "free walkin tour" skal jeg holde meg i byen idag. Må muligens en liten tur utenfor for å få et bedre bilde an de karakteristiske mailkolbebingene man har i området. Ser at bildene fra igår ikke holder mål.
Heldigvis skal temperaturen kun opp til 20, men ikke over, idag. Syntes det var et par grader for mye igår til bekledningen jeg har for denne turen. Når kveldstemperaturen ikke går under 17 før midnatt så skjønner man at det ikke er førjulsstemning enda. Ha en god dag med eller uten maiskolbebinger.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fea Prærien. Løpetur og styrke unnagjort. Barne i frokostbursdag så de gamle sksl nyte en rolig frokost. Tok noen større avgjørelser for juleturen og siden Sas har rotet sånn med hkg-ruten nedskslerer vi fra Cebu til Bangkok. Sparer faktisk en god del titusener på det også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgenish fra KSU. Her er det rent lite som skjer faktisk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tidlig ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Blandet vær på denne kanten. Her har man brukt morgentimene på og få sparket i gang vaskemaskinen, som har hatt noen dårlige dager. En kjapp titt i boken anslo at vanntrykket kunne være årsaken. Nåvel, kranen er skrudd opp litt til og man satser på suksess og rent sengetøy. Foruten det burde man vel tatt seg en tur til den lokale trimkassen, men man får nok vente til utpå dagen, til jaktlaget er ferdig med å tråle skogen først. En god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra Sola
Her venter man på at vaskemaskin og oppvaskmaskin skal bli ferdig, slik at man kan komme seg avgårde for å hente en kake, være barnevakt i et par timer, før man ender opp i Egersund for kvelden. Bursdagsselskap for moder'n i morgen. Neste uke (eller i hvert fall store deler av den) er man billøs, så da blir det annen form for transport til og fra jobb. Passer ikke like godt at værgudene har bestemt seg for å gjennomføre en heftig høstvask av området på mandag og tirsdag... Ikke så mye jeg kan gjøre med det. Ha en fin helg forumister ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kabang fra heimen, her er det indretjeneste enn så lenge. Sitter og lurer på om jeg skal bytte tøfler på bilen i dag eller i morgen. Tror jeg tar en kaffe til mens jeg lurer, så kanskje tiden løper fra meg. ...litt bookinger må også ordnes når jeg tenker meg om
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Tenk at noen reiser flere timer med fly for å se på noen maiskolbebinger.... Makan... Spesiell interesse det der! ;-)
God lørdag fra det sørlandske forresten. Her skinner sola og jeg fikk sove lenge. Så lenge at jeg faktisk følte at jeg hadde vondt i ryggen av å ha ligget for lenge faktisk. Men ingenting er som 11 timers nattesøvn etter ei hard uke. Drakk litt "sovemedisin" i går kveld også for sikkerhets skyld. Nå skal jeg også straks til IKEA. Men heldigvis skal jeg ikke ha noe selv. Bare innkjøp til en forening. Så kan jeg heller legge ut og tjene bonuspoeng på det. En kamerat kommer over på middag i kveld, og jeg har glemt å ta kjøtt ut av frysen, så da må det også gjøres innkjøp. Har enda ikke bestemt meg for hva jeg skal lage, men det finner jeg nok ut av når jeg er på butikken. Nuvel! God lørdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God lørdag. Stille og rolig i heimen. Kanskje sette på en vaskemaskin eller to. Eller: Det blir altså å sette på den ene jeg har to ganger. Etter hverandre. Krysser fingrene for telefon fra Hamar. Da kan jeg jo vurdere en ekstra vaskemaskin (og kåk med plass til to av dem). Ha en god en uansett hvor mange vaskemaskiner du måtte ha ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God dag fra Lillestrøm hvor det meldes om en vaskemaskin, indretjeneste og en booking utført i dag. Ha en fin en uansett hvor mange vaskeartikler du måtte inneha...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. kjæringa er avgårde med en venninne, så her
![]() Grått og trist i dag, men skal visst lysne etter lunch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Seattle. Her er det straks frokost. Så rusler vi vel til Pike Place Market. Deretter blir det nok ferga ut til øynå for å ta en øl. Kanskje.
Vi får sjå. Ha en fin en
![]() |
#16 | |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]() Quote:
![]() Ellers har dagen her gått med til fotball på TV og litt forefallende på jobb. Straks en bedre biffmiddag og litt mer fotball. ![]() Kim |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Noen ganger er ferge det riktige det ble et hyggelig øl,vin og litt fly treff på øya..fortsatt god lørdag....
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 11 | 11-06-2006 01:03 |