![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2012
Posts: 181
|
![]()
Forstår passasjerene veldig godt. Alle fly får noen tekniske problemer i blant, men Norwegian har ikke organisasjon på plass for å drive dette på en skikkelig måte. Tenker da informasjonsflyten, eller rettere sagt mangel på akkurat det.
Jeg kan si her og nå at jeg kommer aldri til å fly long-haul med dette selskapet. Ikke fordi jeg noen brodd mot Norwegian, og selve flyturen er sikkert grei den. Men jeg vil gjøre alt for å unngå å havne i samme situasjon som flere passasjerer nå har havnet i. Og da er det best å holde seg unna, ser det ut til. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian håndtering av forsinkelser m.v. (håndtering, media etc) (del 2) | Discus | Småprat | 61 | 25-01-2020 15:27 |
SAS - service og håndtering av forsinkelser og kanselleringer (splittet) | LN-HFH | Småprat | 57 | 08-08-2018 11:56 |
SAS Håndtering av forsinkelser/kanselleringer m.v. | gregas85 | Reiseforum | 54 | 23-11-2015 13:06 |
Håndtering av longhual-forsinkelser - SAS vs DY | SQ321 | Småprat | 29 | 01-08-2014 10:27 |