![]() |
|
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() ![]() Sorry – men må igjen bruke DXB ruten til DY som eksempel: Her også krydde det av besserwissere som mente denne skulle vare svært kort på grunn av drittmat, dritt wifi, drittfly (en midtgang) – samt at man ”lett” fant myyyyye billigere med KLM etc. Se hvor lenge konkurrenten hadde rute fra Skandinavia med, nyyydelig mat, to midtganger, VOD, ikke 199 kroner i bagasjegebyr, 0.5 cm reell (eller lavere) benplass osv. Vi har hatt svært mye besøk ned hit de siste 14 månedene og det artige er at de mest reisevante og kvalitetsbeviste har valgt DY, og poengjunkiene og de mer flynerdete (som meg) har gått for de andre utallige alternativene. Jeg tipper de fleste norske kollegaene jeg har her (og i konkurrerende selskaper) har vel gull eller bedre i to tre allianser hver – men velger DY mer eller mindre konsekvent på vinterhalvåret. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |