![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2011
Posts: 149
|
![]() Quote:
![]() Det er veldig bra at folk her inne kjem med sine råd og meiningar om kva som passer best for dei, men det er vel ikkje dermed gitt at andre ikkje kan ha forskjellige preferansar? Meg sjølv, som realfagstipendiat, burde jo (forhåpentlegvis) ha relativ god kontroll på matematikkunskapane mine. Likevel tok eg ei stipendiatstilling, fullt klar over at det neppe kaster av seg økonomisk. Det var heller mi faglege interesse som overgjekk ønsket om meir løn som gjorde at eg tok den avgjersla. På same måte er det nok fleire som tykkjer det er viktigare å kunne fly direkte OSL - FLL enn evt å få betre service ein anna plass eller ei billegare reise ein tredje plass. Eit fly er tross alt eit stolsete for å kome ifrå A til B for dei fleste. Det er vel gjerne derfor at det er akkurat det Norwegian fokuserar på i mange av sine reklamer. For meg, som er relativt flyinteressert, kunne eg gjerne flydd med ei mellomlanding viss det var billegare og ikkje mykje meir tungvint, men eg har forståelse for at mange ikkje vil dette. Norwegian sine nye langdistanseflygningar er derfor eit godt tilbod etter mi meining. Vil eg bruke det sjølv? Ja, viss prisen er relativ lik andre alternativ.
__________________
Upcoming flights: KRS - CPH - DBV - CPH - KRS (WF/SK) June/July http://my.flightmemory.com/ghostern |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2013
Posts: 257
|
![]() Quote:
Derfor er ikke alltid diskusjonene her (ser jeg) er sentrert rundt det kjedelige kost-nytte-parameteret, men inkluderer også dimensjonen kost-opplevelse. Norwegians langruteprodukt må dermed finne seg i å bli målt mot erfaringer fra velbereiste flyentusiaster som vet hva som finnes der ute. 1) Du vil bli forbløffet over hvor fort man akkumulerer poeng med tiden, og hvordan ørlite lojalitet kan gi raske gevinster. 2) (Som tidligere stipendiat selv) Jeg anbefaler deg å takke ja til alle konferanser i utlandet, og sporenstreks melde deg inn i det som finnes av fordelsprogrammer. Bekker små... P.S. Norwegians Premium-produkt ser foreløpig ut som det er milevis bak de mange alternativene de vil konkurrere mot. Enn så lenge venter jeg på trip-reports fra bevisste forbrukere på Flyprat før jeg dropper gamle venner som BA til å lulle meg i søvn på vei hjem fra USA. ![]() Last edited by Altitude; 21-04-2013 at 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2011
Posts: 149
|
![]() Quote:
Når det gjeld premium økonomi, så har dei vel større legroom enn dei fleste (det står iallefall 46" på nettsidene, og e.g. BA og SK har vel 38"). Korleis den faktiske servicen er ombord i denne kabinen, er vel ikkje mogleg å svare på før flyene faktisk er i lufta ![]() Eg ville nok også gjort som Tommy777 og gått for BA via LHR i Y+ (uavhengig av oppgradering eller ei) enn å fly direkte DY i premium eco. Likevel tykkjer er at det er meget bra at DY satser på nye spennande destinasjonar, og eg forstår at mange gjerne vil ha direktefly!
__________________
Upcoming flights: KRS - CPH - DBV - CPH - KRS (WF/SK) June/July http://my.flightmemory.com/ghostern |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |