![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I annen post har jeg klaget på en booking som det var problemer med å komme seg inn på via sas.no. Seint i går kveld, kom jeg merklig nok inn og fikk endret på dagens flight. Da jeg kom til GOT fikk jeg ikke sjekkt inn hverken på automat eller i skranken. Det viste seg at bookingen var blitt dobbel og ikke gyldige, selv om jeg hadde fått mailbekreftelse. Etter en del jobbing fikk damen i skranken fikset dette og jeg fikk til slutt sjekket inn med beskjed om at alt var OK.
Stor var overraskelsen da jeg kom til OSL og (irriterende nok) skulle levere bagasjen på ny. Der viste det seg at reisen min ikke eksisterte i systemet, selv om kofferten hadde tag videre til TRD. Det var mye fram og tilbake og damen i innsjekkingen måtte ringe billettkontoret for å få hjelp. De fant heller ikke umiddelbart ut av problemet, men skulle finne ut av det og ringe tilbake til min ansatt i innsjekkingsskranken. Det varte og rakk, og tok nok et kvarter før saken var ordnet. Tross alle problemene både under nettbooking og underveis, må jeg få lov til å berømme denne unge SAS-ansatte damen som tok seg av meg ved skraken dette kvarteret på OSL. Etter alt som hadde skjedd, var strikken strukket rimelig langt, men denne utrolig trivelige damen i SAS-uniform var så serviceminded og blid at det faktisk var en fornøyelse å småprate med henne mens saken gikk sin gang. På hennes "jakkeskilt" stod det noe slik som SASilicious - dersom noen her inne kjenner henne vil jeg gjerne at hun overrekes en virtuell blomst fra meg for å ha gjort reisen og kvelden min mye hyggeligere! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS kundeservice svarer ikke på ros | Solvi | Småprat | 14 | 17-02-2015 05:28 |
Fra ris til ros | EB | Flyforum | 50 | 20-10-2009 05:52 |
Hegnar med ros til SAS | EB | Flyforum | 3 | 03-06-2006 06:55 |
SAS-ansatt svindlet til seg EB-poeng | LN-BRK | Flyforum | 5 | 25-10-2005 06:24 |
UTRO BTI NORDIC ANSATT LEKKET DY KAMPANJE TIL SAS | LN-HAT | Flyforum | 25 | 06-06-2005 18:59 |