![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
|
![]()
Vi vet jo at vi Skandinaviere er et av folkeslagene i verden som reiser mest, vi er rike, og trenden er at vi reiser oftere enn før, og lengre enn før.(Tar gjerne ei langhelg i NYC). KLM, Lufthansa, BA, Finnair, Quatar osv støvsuger det skandinaviske markedet for IC reisende.
Likevel har vår flag carrier en veldig liten IC-flåte. Kun 11 fly. Hvorfor tør ikke SAS å stase? Markedet er jo tydeligvis her. En satsing på IC vil jo også kunne fylle opp feeder fly fra Nord-Europa. Som igjen vil kunne resultere i at SAS kan sette inn større fly på de rutene og senke CASK uten å senke RASK så veldig. Last edited by Dash; 22-11-2012 at 15:07. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor null poeng på SAS EB? | flyKSU | Reiseforum | 6 | 01-10-2013 09:09 |
Hvorfor priser SAS seg ut? | blazius | Reiseforum | 11 | 13-01-2013 22:42 |
Hvorfor refunderer ikke SAS drivsofftillegg? | haavig | Småprat | 1 | 23-07-2012 10:37 |
SAS aflyser 18 afgange i aften - hvorfor | FlyHi | Flyforum | 8 | 23-04-2010 01:08 |
Hvorfor må SAS vite om damer er gift? | Isbamse | Flyforum | 37 | 18-12-2009 10:24 |