![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Duverden, her blir man aktiv en stille fredagskveld man sitter hjemme i påvente av tidlig jobb imorgen...
![]() I april dro jeg til KEF med SAS. Billettene ble bestilt som gruppereiser, ettersom vi var en god brøte med folk. Turen ble registrert på EuroBonus-sidene mine, men med nada poeng. Noen her som vet hva det kan skyldes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg aner ikke, men jeg ville personlig prøvd å ringe Eurobonus / SAS og spørre dem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Hei, samme skjedde meg mer her omleden. Fly Osl - Nce. På veg ned fløy jeg Swiss via Zrh, og der ble poengene kreditert, men på vei hjem med SAS så ble jeg også kreditert med 0 poeng og som ekstrapoeng. Stusset over det her jeg også, så tenkte jeg skulle sende en mail til SAS i morgen, så jeg gir feedback her når jeg får svar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser ut som en feil da både K og L skal gi poeng
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Fikk svar i dag på mail der de skrev at dette var en feil som skulle rettes opp i løpet av kvelden, noe som ikke har blitt gjort dog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tar opp denne tråden litt ettersom det samme har skjedd med meg nå. Fikk dere ordnet det greit? Kontaktet sas på chatten, men etter litt fram og tilbake endte jeg opp med beskjed om å ringe servicetelefonen. Noe jeg skal gjøre så fort jeg er tilbake fra HKG.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fueltillegget er null med FlyingBlue Award i Europa | Discus | Reiseforum | 8 | 14-06-2012 22:47 |
TG null-points ?? | SQ 777 | Reiseforum | 1 | 18-10-2009 17:14 |
Null barnerabatt på Sterling | Concorde | Flyforum | 8 | 03-03-2008 14:34 |
Eneste passasjer - null rabatt | Trety | Flyforum | 11 | 21-12-2005 08:03 |