![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2008
Location: København
Posts: 697
|
![]()
Hej
Læste med interesse dette debatindlæg: http://www.hangar.no/files.php?force..._124895496.pdf Uden at gå ind i en debat om indholdet af det, så undrer jeg mig over deres liste over interkontinentale ruter. Den virker mangelfuld. Bruger man en gængs version af definitionen på Europa, så burde ruter til Marokko, Tyrkiet (minus den europæiske del), Syrien, Irak og principielt set også Grønland vel tages med? Måske endda de canariske øer og Cypern, selvom de er en del af EU. Med undtagelse af Grønland, er de så ikke "fine nok" ruter? Grønland kan måske regnes som indenrigsruter. Lars |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Variasjon i catering på SAS interkontinental | kristian | Småprat | 7 | 17-04-2017 18:21 |
Gustafsson: Ingen interkontinental ekspansion | jefi99 | Flyforum | 8 | 26-06-2012 21:35 |
SAS interkontinental | Fysikeren | Flyforum | 21 | 22-04-2011 12:47 |
SAS Interkontinental | vadheim | Flyforum | 20 | 07-10-2005 18:54 |
SAS: Interkontinental giver nu overskud! | PP | Flyforum | 22 | 15-11-2004 21:14 |