![]() |
|
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2011
Location: Lommedalen i Bærum
Posts: 1,514
|
![]() Quote:
For 737 sin del må det en veldig endring i designet til, for å få lengre understell, som gir plass til dagens nye større motorer. Boeing har lansert 737-10 for å prøve å konkurrere med A321 men den klarer det vel ikke helt, så A321 er blitt arvtakeren til 757. Spesielt A321 har begynt å erstatte 757 0g vil det enda mer når 321XLR kommer i produksjon. Gjennomsnitts beboeren på kloden har blitt tyngre, feitere og breiere med årene. A32X er noe bredere innvendig(er det 14cm?). Det merkes om flyselskapet velger tilsvarende bredere seter. Dersom Boeing vil så kan en 737 erstatter leveres i varianter fra 150 til 280-300 seter og vil dermed erstatte både 737 og 757. Skroget til 737 er likt 707 som ble satt i drift for 65 år siden |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boeing 737MAX - statustråd | scanhorse | Flyforum | 1090 | 01-04-2025 11:38 |
Boeing med 737MAX winglets til 737NG | Someone | Flyforum | 33 | 12-03-2015 14:42 |
Saab og Boeing skal utvikle erstatter for USAF's T-38 | Trdfly | Flyforum | 1 | 07-12-2013 17:26 |
Boeing tenker høyt om 737-erstatter | Desk pilot | Flyforum | 21 | 20-02-2007 23:52 |
Boeing planlegger lengre 787 | CK | Flyforum | 6 | 26-09-2005 19:57 |