Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-09-2018, 05:51   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad lørdag...

God morgen fra Ris. Klar for dagens første Nespresso sammen med nyheter på nett og papir. Ingen lørdag uten trening - så om noen timer er også dagens økt unnagjort. Ha en fin lørdag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 06:14   #2
fluxie
Flyprat fusentast

Default Re: Glad lørdag...

God lørdag fra Mjøndalen. Minste rekrutt ville ikke sove videre til tross for at jeg prøvde alle kjente triks i boka. Blir vel en liten blund på sofaen for får mens unga spiser og ser på TV

Det høljer godt ned over Mjøndalen, så det blir nok mest å være inne i dag!

Ha en flott lørdag

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 07:11   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Hvalstad. Her sørger regnet for at jeg både får spylt gårdsplassen og testet om huset er tett. Arvingen er plassert på kolonien nede i Vestfold, men la meg tydeligvis for tidlig i går så var lys våken før klokka 07. Men en espresso smaker godt for det. En tur inn til Oslo for interiørbutikkbonanza venter, samt siste rest av utvask av gamle leiligheten. Men det gjør jo at jeg også må ta turen innom Strøm-Larsen. Ha en fin dag
Old 08-09-2018, 07:13   #4
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Morn fra Stavanger. Tidlig våken her også. Høyst ufrivillig det og. Men etter å ha furtet litt kom man på at da ble det mer tid til kaffe, musikk og kanskje litt Flypodden før man skal ut i finværet en tur. Ha en fin lørdag forumister.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 08:01   #5
arnoldfossan
Newcomer

God morgen fra Majorstuen!

Kaffen er traktet, frokosten er spist og regneværet har heldivis avtatt. Snart skal det trenes! Ha en fin Lørdag!
arnoldfossan is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 08:07   #6
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God natt fra San Diego. Super middag på Mortons steak house i dag. Ikke bare maten, men alt sånn circa.

Siste messedag i morgen. Det tror jeg blir fint.

BTW: noen som tør tippe om det er Ok å kjøre fra Saskatoon eller Calgary til Vancouver i midten av oktober? Eller om det er en sykt dårlig plan? Er ferdig på jobb i Saskatoon (evt Regina) torsdag 19/10 og så går flyet hjem først 21/10. Det er mye tid å slå ihjel.

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 08-09-2018 at 08:09.
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 08:07   #7
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

God formiddag fra Namur. Etter hotellfrokost blir det togtur, citadeller, kirker, museer, skulpturer og båttur på Mause. Tripadvisor har som vanlig plassert ting helt feil på kartet så det er litt research å gjøre for å komme meg gjennom dagens program før alt stenger. Heldigvis er det oppholdsvær i de belgiske alper og fint utfluktsvær.

Ha en god en alle som nyter ukens travleste dag.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 08:08   #8
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
BTW: noen som tør tippe om det er Ok å kjøre fra Saskatoon eller Calgary til Vancouver i midten av oktober? Eller om det er en sykt dårlig plan?
Det kommer vel ann på om brannene har stoppet.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 11:25   #9
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God lørdag fra Bergen. Her er en på +12 timers dagvakt, det går i kaffe og litt jobbing, ikke mye da
Ha en fin lørdag
Old 08-09-2018, 12:44   #10
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Hepp fra SVG hvor Norges beste kokk(er) skal lage middag til oss i dag, nemlig Roger og co. på Sabi Omakase. Har hele restauranten, så dette blir stas som de to forrigående gangene
Old 08-09-2018, 13:47   #11
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Hola fra studentbyen!
Mottok en smart høyttaler fra Google i går som selvfølgelig ikke kan snakke med den smarte TVen min som har Google på innsiden...

Får vel ta en tur på butikken så man har noe å spise i løpet av helgen

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 14:57   #12
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Det kommer vel ann på om brannene har stoppet.
.. eller om de er under en meter sne .. Vil nok se det an ..

G’morgen. Her skal man skru sammen en sprøytetralle og kjøpe inn en UPS eller to før ferden går til Rome. Georgia. Har hatt noen uforklarlige dropp i internett-tilgangen som jeg nå mistenker skyldes at routeren er oversensitiv. Modemet synes å motta stødig, men innimellom ‘dropper’ tilgangen i huset.

Blir nok en del kjØLig drikke på Rome Brewhouse i kveld. Da blir sikkert hestejazzen ålreit også.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 16:18   #13
FBI2012
ScanFlyer Silver

FBI2012's Avatar

God lørdag fra Santiago de Chile! Jeg skulle vel egentlig ha landet i Lima Peru i dette øyeblikk, men...fant ut at 4 dager her i Santiago var alt for knapt. Flott by som har klare likhetstrekk med Madrid, Paris og Cape Town. Det er vår her nede med skarp,kjølig luft og forholdsvis varmt på dagtid. Her serverer de 3 retters lunch-meny på riktig bra restauranter for samme pris som Big-Mac-menu der hjemme. So many things to do, so many places to see..Ha en god lørdag!
FBI2012 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 16:23   #14
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
God natt fra San Diego. Super middag på Mortons steak house i dag. Ikke bare maten, men alt sånn circa.

BTW: noen som tør tippe om det er Ok å kjøre fra Saskatoon eller Calgary til Vancouver i midten av oktober? Eller om det er en sykt dårlig plan? Er ferdig på jobb i Saskatoon (evt Regina) torsdag 19/10 og så går flyet hjem først 21/10. Det er mye tid å slå ihjel.

Ha en fin en
Kjøre for å oppleve ? Raskeste vei fra Saskatoon til Vancouver er 17 timer, selv med solide stopp blir det lange dags etapper og vei forholdene mellom Calgary og Vancouver kan være utfordrende (forsinkende). Men det er utrolig flott landskap. Saskatoon / Regina - Calgary er nok en transport etappe 5-6 timer uten altfor spennende område. Men fra Calgary blir det fort flott. Ville også sjekke toget (Via Rail) Edmonton - Vancouver (mulig fra Saskatoon også).

Her på Bainbridge er det en stille morgen med aviser og Espresso, mye prosjekter hjemme etter omtrent en måned på reise. Håper på hjemmekontor neste uke, før Cupertino igjen uken etter. Det er et stort «Event» i Cupertino den 12 så hoteller med mere er totalt utsolgt dvs. mitt rom som de siste ukene har kostet 225 $ koster 850$ neste uke.....
Old 08-09-2018, 16:34   #15
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Kjøre for å oppleve ? Raskeste vei fra Saskatoon til Vancouver er 17 timer, selv med solide stopp blir det lange dags etapper og vei forholdene mellom Calgary og Vancouver kan være utfordrende (forsinkende). Men det er utrolig flott landskap. Saskatoon / Regina - Calgary er nok en transport etappe 5-6 timer uten altfor spennende område. Men fra Calgary blir det fort flott. Ville også sjekke toget (Via Rail) Edmonton - Vancouver (mulig fra Saskatoon også).

Her på Bainbridge er det en stille morgen med aviser og Espresso, mye prosjekter hjemme etter omtrent en måned på reise. Håper på hjemmekontor neste uke, før Cupertino igjen uken etter. Det er et stort «Event» i Cupertino den 12 så hoteller med mere er totalt utsolgt dvs. mitt rom som de siste ukene har kostet 225 $ koster 850$ neste uke.....
Ja. Du har så klart rett i det. Kanskje fly til SEA og kjøre Olympic Spendinsula i stedet

Old 08-09-2018, 18:15   #16
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God lørdagsaften fra det Sørlandske!
Ikke utført de store tingene i dag, men skal til å koke egg nå som skal nytes sammen med noen ferske reker og loff. Ja, og så tror jeg sannelig jeg knekker til med en hvitvin også.
Planene om å få noe utført er utsatt til i morgen!

God lørdag ønskes! Og Skål flynerder!

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 18:25   #17
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Formiddag har det rukket å bli her i Omaha. Fint vær ute, sol og over 20 grader i dag, så jeg tar nok med meg boka mi ut i dag for litt lesing og forberedelser til neste ukes forelesninger og seminarer. I ettermiddag skal endelig Huskers åpne sesongen også, etter at forrige helgs kamp ble avlyst grunnet uvær.

Ha en god lørdag
Old 08-09-2018, 18:36   #18
Polaris
Free Luigi

Quote:

Ha en fin en
Jeg ville iallefall flydd til Calgary først. Da jeg fløy Regina-Calgary så var det 1 times flyvning med bare flatt landskap under meg. Det må, slik dc8 beskriver, være en relativt kjedelig opplevelse. Kjøring gjennom Banff føles litt urettferdig å utføre bare med en gjennomkjøring, siden det er slikt et fantastisk og unikt område som man bør bruke et par dager i for å oppleve Så bare for gjennomkjøring? Njææææ, finnes sikkert noen andre bedre ideer å gjøre - også heller ta Banff som en egen ferietur en gang
Old 08-09-2018, 20:40   #19
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Jeg ville iallefall flydd til Calgary først. Da jeg fløy Regina-Calgary så var det 1 times flyvning med bare flatt landskap under meg. Det må, slik dc8 beskriver, være en relativt kjedelig opplevelse. Kjøring gjennom Banff føles litt urettferdig å utføre bare med en gjennomkjøring, siden det er slikt et fantastisk og unikt område som man bør bruke et par dager i for å oppleve Så bare for gjennomkjøring? Njææææ, finnes sikkert noen andre bedre ideer å gjøre - også heller ta Banff som en egen ferietur en gang
Tusen takk for tips!!!

Old 08-09-2018, 20:48   #20
Edvard
一期一会

Edvard's Avatar

Bra site for research: https://www.hellobc.com/
Edvard is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules