![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for dagens første Nespresso sammen med nyheter på nett og papir. Ingen lørdag uten trening - så om noen timer er også dagens økt unnagjort. Ha en fin lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God lørdag fra Mjøndalen. Minste rekrutt ville ikke sove videre til tross for at jeg prøvde alle kjente triks i boka. Blir vel en liten blund på sofaen for får mens unga spiser og ser på TV
Det høljer godt ned over Mjøndalen, så det blir nok mest å være inne i dag! Ha en flott lørdag Sent fra min SM-G965F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her sørger regnet for at jeg både får spylt gårdsplassen og testet om huset er tett. Arvingen er plassert på kolonien nede i Vestfold, men la meg tydeligvis for tidlig i går så var lys våken før klokka 07. Men en espresso smaker godt for det. En tur inn til Oslo for interiørbutikkbonanza venter, samt siste rest av utvask av gamle leiligheten. Men det gjør jo at jeg også må ta turen innom Strøm-Larsen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra Stavanger. Tidlig våken her også. Høyst ufrivillig det og. Men etter å ha furtet litt kom man på at da ble det mer tid til kaffe, musikk og kanskje litt Flypodden før man skal ut i finværet en tur. Ha en fin lørdag forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Majorstuen!
Kaffen er traktet, frokosten er spist og regneværet har heldivis avtatt. Snart skal det trenes! Ha en fin Lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God natt fra San Diego. Super middag på Mortons steak house i dag. Ikke bare maten, men alt sånn circa.
Siste messedag i morgen. Det tror jeg blir fint. BTW: noen som tør tippe om det er Ok å kjøre fra Saskatoon eller Calgary til Vancouver i midten av oktober? Eller om det er en sykt dårlig plan? Er ferdig på jobb i Saskatoon (evt Regina) torsdag 19/10 og så går flyet hjem først 21/10. Det er mye tid å slå ihjel. Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 08-09-2018 at 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra Namur. Etter hotellfrokost blir det togtur, citadeller, kirker, museer, skulpturer og båttur på Mause. Tripadvisor har som vanlig plassert ting helt feil på kartet så det er litt research å gjøre for å komme meg gjennom dagens program før alt stenger. Heldigvis er det oppholdsvær i de belgiske alper og fint utfluktsvær.
Ha en god en alle som nyter ukens travleste dag.
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det kommer vel ann på om brannene har stoppet.
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God lørdag fra Bergen. Her er en på +12 timers dagvakt, det går i kaffe og litt jobbing, ikke mye da
![]() Ha en fin lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra SVG hvor Norges beste kokk(er) skal lage middag til oss i dag, nemlig Roger og co. på Sabi Omakase. Har hele restauranten, så dette blir stas som de to forrigående gangene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hola fra studentbyen!
Mottok en smart høyttaler fra Google i går som selvfølgelig ikke kan snakke med den smarte TVen min som har Google på innsiden... Får vel ta en tur på butikken så man har noe å spise i løpet av helgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
.. eller om de er under en meter sne ..
![]() G’morgen. Her skal man skru sammen en sprøytetralle og kjøpe inn en UPS eller to før ferden går til Rome. Georgia. Har hatt noen uforklarlige dropp i internett-tilgangen som jeg nå mistenker skyldes at routeren er oversensitiv. Modemet synes å motta stødig, men innimellom ‘dropper’ tilgangen i huset. Blir nok en del kjØLig drikke på Rome Brewhouse i kveld. Da blir sikkert hestejazzen ålreit også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God lørdag fra Santiago de Chile! Jeg skulle vel egentlig ha landet i Lima Peru i dette øyeblikk, men...fant ut at 4 dager her i Santiago var alt for knapt. Flott by som har klare likhetstrekk med Madrid, Paris og Cape Town. Det er vår her nede med skarp,kjølig luft og forholdsvis varmt på dagtid. Her serverer de 3 retters lunch-meny på riktig bra restauranter for samme pris som Big-Mac-menu der hjemme. So many things to do, so many places to see..Ha en god lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Her på Bainbridge er det en stille morgen med aviser og Espresso, mye prosjekter hjemme etter omtrent en måned på reise. Håper på hjemmekontor neste uke, før Cupertino igjen uken etter. Det er et stort «Event» i Cupertino den 12 så hoteller med mere er totalt utsolgt dvs. mitt rom som de siste ukene har kostet 225 $ koster 850$ neste uke.....
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God lørdagsaften fra det Sørlandske!
Ikke utført de store tingene i dag, men skal til å koke egg nå som skal nytes sammen med noen ferske reker og loff. Ja, og så tror jeg sannelig jeg knekker til med en hvitvin også. Planene om å få noe utført er utsatt til i morgen! God lørdag ønskes! Og Skål flynerder! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Formiddag har det rukket å bli her i Omaha. Fint vær ute, sol og over 20 grader i dag, så jeg tar nok med meg boka mi ut i dag for litt lesing og forberedelser til neste ukes forelesninger og seminarer. I ettermiddag skal endelig Huskers åpne sesongen også, etter at forrige helgs kamp ble avlyst grunnet uvær.
Ha en god lørdag ![]()
![]() |
#18 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Ununoctium