![]() |
|
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
sånn... da va man stått opp og straks klar for jobb
![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og sånn
![]() ![]() Ha en good morgen alle! Selv skal jeg sove noen timer og så på'n igjen kl. 1430.... ![]()
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Mornmorn, siste pakking her før jeg og foto-sekken drar på eventyr i påsken. Jeg er online, så ikke noe fanteri her på forumet.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra ENEK.
Vi har nordlig liten kuling, 6 grader og bølger på 3-4 meter.. Ha en finfin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra CPH. Sitter i Dinersloungen og jobber litt. Hadde en grei tur Fra KRS. Fikk en frokostpakke med brød med ost og skinke og majones som faktisk smakte helt allraight. Det var en overraskelse. Det lå dog en liten hilsen nede i pakken som kunne fortelle at etter 1 mai så kunne denne pakken kjøpes for kr 45,-. Så det er ikke så lenge til man får den gratis da tydeligvis. Var også overrasket over å se at de hadde innøfrt en egen avdeling med eco flex foran i flyet. Var ikke klar over at de skulle starte med det på CPH-KRS ruten.
Jaja. Neste tur blir jo litt lenger. SQ351 til SIN og videre derfra til Manila skal nok bli slitsomt langt bak i bussen. Puh ha! Ha en bedre dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger/Forus,
En flott morgen med sol og nydelig vær. LN-KKZ strøk rett over hodet i det jeg passerte enden på bane 18 på SVG på vei til jobb. Kjerra tar seg unektelig bra ut i lav morgensol. Siste dagen på jobb før påskeferien setter inn. Det blir opp-pussing hjemme første del av påsken.Det blir kjekt å få en ansiktsløftning innendørs etter 23år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
For siste gang god morgen fra Kløfta.
Idag flytter jeg og min samboerske Eirin B til ett nytt og større sted. Det blir en 65 kvm leilighet på Jessheim, så det blir en fin oppgradering fra 43 som vi har hatt i snart 3 år nå. CAVOK med en intresant vind fra øst på Romeriket idag. Blir noen dager før telehor klarer å omadresere nettet. Men jeg skal jobbe torsdag og fredag, så det blir ikke helt nett tørke. Men fy f for ett stress det er å flytte sånn .håper ikke vi skal gjøre det for ofte..
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra Gufseplassen! Vinden uler mellom byggene her på Holbergsplass. Godt det snart er påskeferie. I går ble det innkjøpt påskegodis på Smart Club - ny rekord 2,36kg! I dag skal dagen avsluttes med litt overpriset amerikansk sikringskost med gode venner.
I morgen setter V40n nesen mot fjellet - og siden svigerfar ikke har installert WLAN på hytta enda (og det er langt til nærmeste Statoil-stasjon) blir det noen dager off-line. Jeg får satte min lit til resten av Team Scanair slik at det blir fine forumdager for dere som er i nærheten av et nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Her skinner solen og frokosten blir snart servert. En fordel med å være på ferie med de gamle er at maten lager seg selv. Uansett etter ett par dager på bortoverski er det nå klart for en dag i bakken. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fortsatt ingen god morgen på formfronten. Prøver febrilsk å presse siste rest av denne influensa_light saken ut av kroppen, tips mottas med takk.
Været ser fint ut, en liten skydott på himmelen og + 8 grader.. ser dog ut som det blåser endel.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, hvor det meldes om skyet, 17 grader og tordenvaer paa innkommende. Ting som tyder paa at vinteren er over.
Dagen er viet heldagsseminar med avslutning paa tapasbar downtown Atlanta. Har en meget travel dag i morgen, saa jeg faar nok ta det rolig .... Paaskeferie?? (mangler desverre finger-i-vaeret-ikon..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermddag
Tilbake fra første ordentlige arbedsdag etter kurs. Deilig å jobbe igjen og ikke bare sitte på skolebenken. Var ikke lange vakten men nok å gjøre med stappfulle fly og annen morro. ENGM RAMP: håper du er fornøyd at vi fikk (morgen) paris bussen unna gaten bare få minutter etter planen. Regner med at det blir husket til en senere anledning ![]() Selv om det egentig ikke er gøy, så er det enkelte ganger at dagen blir litt lysere av å nekte enkelte personer i å være med på tur. Og i dag var det et slikt gledens øyeblikk. Hadde en profilert personlighet som tok det som en selvfølge at han slapp å sjekke inn. Så når han kom til meg knappe 20 minutter før avgang og midt under boarding. MED et stappfult fly så fikk han ikke være med. Og siden han ikke har sjekket inn så mistet han hele billetten sin. Moralen er les vilkårene du har akseptert. Her står det at han skulle ha sjekket inn min 30 min før avgang ![]() En riktg god påske for de som har fri (og til oss som skal jobbe) S |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
oversheriffmester
|
![]()
Tror jeg skal ha den morgen også, så vi krysser fingrene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
oversheriffmester
|
![]()
Som jeg sa, det er aldri gøy å måtte sette noen igjen. Uansett årsak og jeg har prøvd de fleste etterhvert. Og vi greier stort sett alltid å snu oss slik at de fleste blr fornøyd. Men enkelte ganger så kommer det situasjoner som faktisk gjør at en ikke blir så lei seg. Og det var en slik i dag. Når kunden er arrogant, småhissig og bare ikke kan forstå at han faktisk har driti på draget, selv etter at flere av oss har forklart pent hva som er årsaken. Og selv mener at han er mye viktigere enn alle de andre som tolmodig har stått kø både for innsjekk og for at vi skulle ordne sete på gate. Vi fikk med alle som hadde sjekket inn av betalende passasjerer. Og hadde han gjort slik som de 127 andre passasjerene som faktisk møtte opp i tide, så skulle jeg fått han med. Men skulle jeg ha tatt han med så måtte jeg ha hentet ut en annen fra flyet og ergo forsinket det og det er dårlig kundeservice mot det 127 som da sitter der. Han er ikke enig, men de 127 andre som da slapp å bli ytterligere forsinket er nok fornøyd :-) Derfor tør jeg innrømme at jeg faktisk ikke ble noe særlig lei meg når ham mistet billetten sin. Men jeg legger stor vekt på at dette er ikke noe som er vanlig. Har en målsetning om dagen, og det er at alle passasjerene skal komme seg avgårde på rute uten problemer.. Og noen få ganger må vi offre kundeservice på en person for å gi det til 127 andre... Sånn er det desverre.
Kan jo da nevne to av passasjerene på min første flight dag. En hadde ikke med billetten sin i det hele tatt og på grunn av en tabbe på insjekk så havnet hun på gaten. Vi greide å få henne med, men det betydde masse etterarbeid for oss. En annen dame greide å miste bp med papirbilletten sin mellom securty og gate. Hun fikk også være med. Disse to skapte mellom 1 og 1,5 halv times ekstra arbeid for meg for at det skulle komme seg avgårde på denne siden av påske. Det enkle og hva som skulle vært gjort er å nekte reise. Men vi greide å ordne det, uten forsinkelser og da er vi fornøyd. Tror ikke noen av disse to forsto hvor mye det krevde for at vi skulle ordne det, men det betyr ikke noe. Det viktigste er at de nå begge to snart er fremme på sin destinasjon..... Så LN-MOW jeg burde nok formulert meg mye tydeligere, for det er ikke av mangel på kundeservice. Men av ren mennesklighet at man enkelte ganger ikke får dårlig samvittighet av å sende noen tilbake. Ble et langt svar, men jeg er egentlig fryktelig opptatt av kundeservice i det daglige og følte at her ble jeg litt svar skyldig. :wink S |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hm, dette minner meg om en fin opplevelse jeg hadde for 10-15 år siden...
Etter en lang høst i Vancouver var jeg på vei hjem på juleferie. På den tiden var jeg student og reiste på billigste billett. Dette innebar at jeg landet i Frankfurt tidlig på morgenen og måtte vente på Oslo-flyet som gikk ut på ettermiddagen. Dette var Frankfurt før opp-pussing og det var så kjedelig så kjedelig og lufta var så dårlig inne i terminalbygget. Jeg hadde ikke fått sove på flyet og så skjedde det som ikke skulle skje. Jeg sovna på en benk mens jeg venta på flyet! Da jeg våkna igjen var flyet til Oslo reist. Siden jeg var student og det snart var jul, hadde jeg ikke så mye penger til å kjøpe ny flybillett. Jeg var derfor temmelig nedtrykt og ikke så rent lite flau da jeg tusla bort til en Lufthansa-skranke og forklarte problemet. Men fyren bak skranken var kjempegrei! Han booka om billetten på neste Oslo-fly på null tid. Da jeg spurte om det ikke var vanlig at man måtte betale for ny billett så forklarte han at "Jo dersom du hadde vært en drittsekk som hadde gitt oss skylda for at du hadde mista flyet, da hadde du måtte betale." Så fortsatte han, "Men dette var jo et uhell som kan skje de fleste, så da kan jeg hjelpe deg." Moralen må være: Er du grei med de bak skranken så er de villig til å gi deg god service :-p |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen | mcduck | Flyforum | 8 | 07-10-2014 17:28 |
God tirsdags morgen | sirpjalle | Flyforum | 15 | 08-03-2011 19:58 |
God Tirsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 45 | 15-09-2009 23:09 |
God tirsdags morgen | BSSW | Flyforum | 36 | 25-07-2008 00:11 |