![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei lurte på hva gebyret for å endre en lowfare med Norwegian innenlands. Fra en dag til en annen, bare ene veien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
---> www.norwegian.no
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
prøv.. du får oppgitt prisen før du må betale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Norwegian - hoppe ombord på et tidligere fly?
Så sitter man her da, med en billett til OSL-BGO, DY640. Departure 23:00. På grunn av endringer i planene ankommer jeg OSL rundt 18:00. Jeg har ingen kolli, ingen kabinkoffert. Bare en jakke, med en lommebok i. Hvordan er Norwegian - når det kommer til å "hoppe ombord på et tidligere fly?". Billetten jeg har er ungdom til 299,- ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flysitter
|
![]()
Spør i gaten. Værste som kan skje er at de sier nei
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det går neppe, men det er jo lov å prøve seg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Havnet i samme situasjon som deg i fjor. Da var det håpløst å komme med tidligere flygning hos DY. Ble henvist fra gaten til billettkontoret som kunne bytte flygning for kr 1800 eller deromkring hver gang jeg prøvde. Det virker som SK er mer fleksible på det området.
Men som nevnt, hvis du ikke spør går det hvertfall ikke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=127704
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Om du har lavpris billett så har ikke vi i gaten lov å booke om uten tillatelse fra Dy billettkontor og det får vi somregel bare i irr-situasjoner som vær etc. Ellers må man booke om via billettkontor, web eller telefon. Både billettkontor på flyplassen og kundeservice på telefon tar servicegebyrer fra 50 kr og oppover så selvbetjening på web lønner seg 99 av 100 ganger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Fikk være med et tidligere fly fra ARN-OSL i fjor høst. (var svært få passasjerer ombord)
Eneste gangen jeg har forsøkt med DY, har prøvd med Sas 2-3 ganger og ikke fått lov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Noen som aner om det er riktig, eller prisingen ikkje er satt enda;
sjekket DY SVG-WAW-SVG 21/3-28/3 2015 og fikk kun FLEX til 14000. Hos SAS same tidsrom fikk eg 4100 t/r. Dette for 2 stk. Har liten tro på at DY er SÅ full allerede, noen som har litt meir peiling på dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det har vel sneket seg på en ekstra null. Testbooket og havnet på drøye 800.
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Men, ser nå at alle klasser ligger priset, jaja.. Får se, kommer vel nyttårssalg hos både DY og SK så får vi se |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen som vet hvor lang tid det tar å få refundert skatter og avgifter fra Norwegian for avbestilte billetter, eller er det helt bingo? Jeg var nødt til å kansellere en reise i juli og sendte umiddelbart inn nødvendig skjema, men har ennå ikke hørt noe som helst om refusjon av skatter og avgifter. Er det vanlig at det tar et halvt år eller mer?
Jeg må medgi jeg er litt skeptisk til denne type praksis hos Norwegian, ettersom jeg for seks-sju år siden krevde tilbake penger for noen tilleggstjenester som selskapet ikke hadde vært i stand til å levere. De lovet å refundere det hele, men jeg hørte (for ikke å si mottok) aldri noe som helst, slik at jeg i lengden glemte det selv. Det får meg, i min mistenksomhet, til å lure på om Norwegian bevisst trenerer denne type saker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hei alle eksperter :-)
Min mor skal få besøk av en amerikansk venninne fra NYC og vi bistår med å sjekke flypriser/muligheter. Ser at Norwegian.no tilbyr noe rimeligere billetter enn Norwegian.com Dersom min mor bestiller og betaler billetten på .no (fra norsk IP adresse) vil det medføre noe "trøbbel" for vår amerikanske venn mon tro? Den reisende vil jo få en reisebekreftelse på norsk som hun ikke forstår, men bortsett fra dette er det noe annet som kan lage "krøll"? Vi ser på datoene 11 jun - NYCOSL og 26 jun OSLNYC Antar at det ikke byr på problemer at noen andre betaler billetten... (ref. diskusjoner om å vise frem kredittkort ved innsjekk). Hilsen Camilla :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg finner nøyaktig samme pris (NOK) på norwegian.no og norwegian.com
Uansett så har det ingenting å si på hvilke av norwegian.xx sidene du bestiller. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Reise med Aegean (generelle spørsmål) | jamesclandestine | Reiseforum | 44 | 04-03-2025 10:31 |
SAS - generelt om booking, priser m.v. | Lumpen | Reiseforum | 637 | 19-02-2025 21:30 |
Generelle spørsmål om å reise med KLM | stonyo | Reiseforum | 127 | 04-12-2024 22:15 |
Generelle spørsmål/tips om å reise med Qatar | Hpkris | Reiseforum | 247 | 22-07-2024 22:00 |
Reise med Ethiopean (Generelle spørsmål) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 29 | 30-09-2017 06:35 |