![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når legger DY ut sine billetter til NCE og FCO for sommeren 2016? Vil gjerne kunne sammenligne før jeg ev booker SK
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg finner ikke info på hjemmesidene til Norwegian om hva de tar i tillegg for assistanse for en 9-åring som skal reise alene fra Oslo til Ålesund, med retur noen dager senere. En artikkel fra TV2 fra 2013 sier 299,-pr vei. Kan noen bekrefte eller avkrefte om denne prisen fortsatt gjelder?
På forhånd takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]() Quote:
Scroll ned til "Andre valgfrie tilvalg"
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Der var den! Tusen takk :-D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bonusjeger
|
![]()
Hvordan er DY på det å komme seg med en tidligere avgang? Reiser ytterst sjeldent med DY. Bestilte billetter for år og dag siden, og var da litt usikker på hvilken avgang jeg ville rekke og valgte derfor den siste av de to. Ser nå at jeg vil klare å rekke den første. Med SAS går det nesten alltid greit så lenge jeg kun har håndbagasje, antar det er litt mer restriktivt med DY?
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Hvis du vil endre avgang med DY må du nok ha en flex billett. Det er mulig å endre billetten mot et gebyr på billettkontoret. Vi har en "force transfer" knapp på CKI, men den er umulig å klikke på hvis kunden har LowFare. Lykke til :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kan en med andre ord få refundert en full-flex billett selv om en ber om refusjon etter at reisen er startet?
Min case er at jeg skal med SK908 EWR-OSL som er estimert å lande 08:20, og så videre til Evenes. DY har avgang både 08:55 og 13:20, det jeg tenkte var å bestille FullFlex med begge flyene og så bruke den billetten som jeg rekker. Rekker jeg 08:55 rekker jeg også å avbestille 13:20 avgangen, men er innkommende fly for sen så rekker jeg ikke å avbestille 08:55 og må følgelig ta 13:20 flyet senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#50 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Her er link til skjema for refusjon av skatter og avgifter på ubrukt low-fare billett.
(Med hensikt ?) forholdsvis godt gjemt på hjemmesiden. ![]() http://www.norwegian.no/processpages/ticket-refund/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg spurte kundeservice hva jeg fikk igjen hvis jeg avbestilte en lowfare-billett i helgen og svaret var ingenting. Da jeg spurte om jeg fikk igjen skatter og avgifter så sa hun at jeg kunne søke om det mot et gebyr. Hva er gebyret for å få tilbake skatter og avgifter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
to spm angående flex billetter hos Norwegian på innlandsturer. 1. Hvor kort før avgang kan billetten avbestilles (det står at endringer av tidspunkt og navn kan gjøres inntil 30min før), men ikke noe om tidsrom for avbestilling. 2. Refunderes også alle ekstrautgifter (som ekstra kolli etc.) Takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
1. Faktureres først etter avgang (møter du ikke opp blir heller ikke pengene trukket)
2. Setevalg og 2 bag inkludert, kan ikke forhåndsreservere flere kolli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ifølge fare rule er det bare x1 gratis baggasje med.
Merkelig nok står det oppført når jeg klikker på fåre rules ved bestilling. Når jeg søker på nettsiden angis det 2 kolli. Det står dog og at alle flyvinger betales ved bestilling.. Last edited by jamesclandestine; 08-06-2016 at 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Rute DY602 - Flex 1 Voksen 1 899 NOK [-] Reise inkluderer 1 x 2 stk bagasje 1 x Fast track 1 x Setereservasjon |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som har oppdatert snack bar meny fra Norwegians ruter til USA? finner bare denne fra 2013? Eller er det den som fortsatt gjelder?
http://www.norwegian.no/globalassets...rmenu_0613.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Newcomer
|
![]()
Hei alle.
Er en stund siden jeg har fløyet med Norwegian nå og har dermed følgende spørsmål: Jeg reiser med kun håndbagasje og har ikke planer om å bruke en eneste krone på å kjøpe setereservasjon. Er det fortsatt mulig å velge sete gratis via automaten på Gardermoen, eller må man kjøpe det på forhånd via nett? Jeg skal jo ikke sende bagasje og hadde foretrukket å reise billettløst, så føles litt unødvendig å stikke innom automaten. Mvh. gjerrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Du kan velge det på flyplassen ved innsjekk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du vil også få tildelt et sete om sjekker inn på nett eller i appen. Er du happy med det setet behøver du ikke å bytte på automaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Reise med Aegean (generelle spørsmål) | jamesclandestine | Reiseforum | 44 | 04-03-2025 10:31 |
SAS - generelt om booking, priser m.v. | Lumpen | Reiseforum | 637 | 19-02-2025 21:30 |
Generelle spørsmål om å reise med KLM | stonyo | Reiseforum | 127 | 04-12-2024 22:15 |
Generelle spørsmål/tips om å reise med Qatar | Hpkris | Reiseforum | 247 | 22-07-2024 22:00 |
Reise med Ethiopean (Generelle spørsmål) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 29 | 30-09-2017 06:35 |