![]() |
|
![]() |
#141 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Barn som reiser alene har voksenbillett. Ikke noe problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg hjelper min gamle far med en billettbestilling. På turen han skal ta er han avhengig av fleksible billetter. Det er Norwegian som kommer klart gunstigs ut for reisen han skal foreta. Så kommer spørsmålet. La oss si han bestiller en flex billett fra A til B (innenriks) til f. eks 1500 kroner. Så bestemmer han seg for å endre den når det nærmer seg og prisen for nye avgangen mellom A og B er da 2000 kroner. På Norwegian sin hjemmeside virker det som at en kan endre gratis uten å betale mellomlegget til ny pris. Stemmer min forståelse av dette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#144 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takk for svar Discus. Det var slik jeg trodde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
Jeg fikk en epost fra Norwegian i dag om en framtidig reise. Essensen er at de flytter tidspunkt for avreise ca 10 minutter og ber om en bekreftelse på dette fra meg innen fem dager. Det snodige er at jeg får ingen alternativer: kun å bekrefte er eneste mulighet. Hva skjer om jeg ikke svarer? Blir billetten da automatisk fleksibel etter fem dager? Eller får jeg da mulighet til å få pengene tilbake? « Important update: confirm booking changes We ask you to confirm these changes within the next 5 days. « |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Har Norwegian i det stille økt prisen på setereservasjon og bagasje?
Ser ut som forskjellen på LowFare og LowFare+ nå er 180kr innen Skandinavia og 320kr på Europaruter (Sør Europa), og mener fritt fra hukommelsen det var lavere i fjor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
De har i hvert fall økt en god del for reservasjon av nødutgangssete og rad 1.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Tenerife er 470 mot 380 i fjor.
Første rad/nødutgang er 400 oppå det igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Oppdatert ombord meny fra i dag, uten at jeg vet hva som er endret. Utover prisene
https://www.norwegian.com/en/travel-...od-and-drinks/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tar det lang tid før man får refusjon? Fikk hjelp av servicedesken til på OSL til å gjøre det for meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Noen ganger kan Flex hos Norwegian være gunstig priset. Booket i går og da var forskjellen mellom Low Fare Plus og Flex OSL-BGY omtrent det samme som Fast Track på OSL. Men da er jo Fast Track inkludert, man kan velge seter helt fremme i flyet uten ekstra betaling. Og billetten blir fleksibel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#153 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Noen som har testet å bestille sånn "ekstra best" mat hos DY? Ante ikke at det fantes men dukket opp når jeg bestilte billetter til BUD nå.
Genialt opplegg hvis det er bra saker. Kostet bare 90,- ekstra.
![]() |
#154 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fikk levert dette til mitt sete på en tur sydover i fjor, med beskjed om at jeg hadde forhåndsbestilt. Hvilket jeg i ettertid ikke har funnet noe bevis på at jeg faktisk hadde. Ble servert etter at jeg allerede hadde kjøpt og konsumert ett stykk "måltid", så du kan si jeg i utgangspunktet var mett. Synes dog det var en så hyggelig gest at jeg måtte smake. Ferdig oppvarmet, til og med. Uidentifiserbar substans, smaksmessig under norm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
He he. Da forbereder vi oss på "død mann på boks". Det var også litt under norm.
![]() Sent fra min SM-F741B via Tapatalk
![]() |
#156 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Prisen gir vel egentlig svaret….
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Hadde det til Italia en gang (sent i 2023), og da var det helt greit, særlig ifht hva du får for 90 kroner på flyplassen. Eneste var at utdeling av maten ifht når salg av drikke kom var litt ute av sync. Men barnemåltidet ser jo kanskje safest ut?
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 09-03-2025 at 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Du kjenner meg jo godt, så ja.
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Reise med Aegean (generelle spørsmål) | jamesclandestine | Reiseforum | 44 | 04-03-2025 10:31 |
SAS - generelt om booking, priser m.v. | Lumpen | Reiseforum | 637 | 19-02-2025 21:30 |
Generelle spørsmål om å reise med KLM | stonyo | Reiseforum | 127 | 04-12-2024 22:15 |
Generelle spørsmål/tips om å reise med Qatar | Hpkris | Reiseforum | 247 | 22-07-2024 22:00 |
Reise med Ethiopean (Generelle spørsmål) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 29 | 30-09-2017 06:35 |