![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Merker på formen at jeg kunne droppet den siste i går, men snart venter egg og bacon for å få systemet i vater. Dugnad i sameiet i ettermiddag, så får vel satse på man er edru da.
I tillegg skal keramikkstekegreia vi fikk til bryllupet testes ut så det ligger et kyllinglik klart til å få en rekke greier stappa opp i toern før den skal i ovnen. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Skikkelig søndagstemning i dag, intet stort på planen, bortsett fra at man skal i bursdagselskap i dag. Ha en fin en forumister. ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen.. her sitter man og holder seg fast i pulten og merker klart at man ikke er 39 lengre.. I går gikk det i ett fra første rosevinen ble åpnet til lunchen, til siste Stellaen ble slukt på Villa Beach på kvelden.. Vårt besøk fra Norge tenkte at lørdag var lørdag og vi gikk med på det.
Bilen til mor ble hentet (og levert) for femte eller sjette gang – og denne helgen var det soltaket som låste seg i åpen posisjon. Jeg nevner igjen – det er ikke så veldig lurt av tyskerne å skru sammen disse bilene i USA.. Nyt dagen..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fjompenisser!
Akkurat stått opp etter å ha klart å sage ved i 10 timer uten forhåndstilførsel av kunstige stimuli. Føles helt glimrende. Tror jeg skal gjøre det samme igjen i natt. Men først er det håkky-VM på TV. Norge er best i verden! Mvh F&f
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen.
Vært oppe en stund her, uten at det har kommet noe nyttig ut av det av den grunn. Videre plan for denne søndagen er som andre søndager - gjøre minst mulig. Ellers venter jeg bare på at helgas Merseyside-derby skal begynne. Forventer seier til de rød der. Ha en strålende søndag. ![]()
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
Dobbelt og trippelt opp med URK! Frokost foran M*A*S*H med Solo i glasset hjelper veldig på tanken om at det er ett år til neste Tom Waits-løp! Ser på Facebook at vi var noen som sjekket inn på Fiasco så da kan man vel skrive under på at løpet er fullført!
Sola skinner ute, vi skal ikke se altfor langt bort ifra at jeg utnytter dagen og tar meg en båt eller trikketur i tillegg til litt mosjon etterhvert. :-) Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Sun City, Oslo. Nå er det indretjeneste for fulle mugger. Grønnsæbe og skurekost, skift av sengetøy og vask av vinduer. Reiser avgårde i morgen og da er det fint å komme tilbake til ren leilighet.
Er det noen som føler trang til å gi en hjelpende hånd, send PM. ![]() Ha en fortsatt überznazen søndag
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grnompf fra det Sørlandske.
Her ble det en hel formiddag i senga gitt. Var nok nødvendig. Formen er allikevel såder. Nå står indretjeneste for tur. Guuuuuud så jeg gleder meg! Nesten for galt å si det, men jeg gleder meg til mandag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gudd. møørning ! Her i Sydstatene bøtter det fortsatt ned, så uteaktiviteter er uaktuelt. Fint at Fox leverer et par bra kamper, da ....
![]() Cato - du er gått i fella ... vit at når du kommer hjem sier kona at det lukter muggete og innestengt og iverksetter ny omgang indretjeneste. Sorry ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
G'ettermiddag fra Trondheim
Her er man ferdig med alt som heter indretjeneste, og er ute å nyter 14-15 grader og lettskyet vær. Resten av dagen går med til å gjøre absolutt ingenting (",) Ha en fantastisk dag :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Unnagjort indretjeneste her også, vasket seg ut av gammel hybel og ryddet seg ferdig inn i ny, som kanskje kunne trengt en runde med støvsugeren. Kanskje.
Været tillot også å gå i kortermet ute, årets første. Måtte dagene bli enda varmere og bedre enn denne og i stort antall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God søndag. Her er mor plassert på hotell for lesero mens jeg og jentene herjer i huset. Blir hotellfrokost på meg også i morgen tidlig:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Paris, etter en ny strålende flight med LX C (bortsett fra 50 min forsinkelse). Her er det nesten 20 grader og litt bedre tilstander enn snøstormen vi hadde i Bergen på fredag.
![]()
![]() |
#15 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Da er man på plass i Gate S12 og Pendlerbussen står klar for ta meg til "Olje Riggen" Norge hvor ektefeller ikke er tillatt. Trist å forlate kone og Beagle i et nydelig vår vær - faktisk var denne uken bedre enn en Norsk sommer. 15 års bryllupsdag ble feiret hos Greg Aktinson på øya i går, utmerket med en "Chef" i verdensklasse som "pensjsonerer" seg på vår øy i solen.
Bainbridge Brewing Company lever opp til navnet - ikke noe Miller Lite der i gården, både IPA og den Hoptutus (Med en IBU over 100) var grådig godt.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra chicago
Boy, etter å ha lest denne tråden er jeg glad for at jeg bor i ett land der man betaler ei polsk snelle 60 daler for å shaine kåken hver fredag med klesvask og sengeskift. Trivelig, avslappende helg før kjøret starter i morgen. En dagstur til NYC før Colorado Springs på torsdag og blir der til søndag |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag | arnstein | Flyforum | 15 | 01-09-2013 21:30 |
God søndag | LN-FHU | Flyforum | 13 | 28-04-2013 22:56 |
God søndag | SlidesArmed | Flyforum | 14 | 23-09-2012 22:08 |
God søndag | Someone | Flyforum | 18 | 15-07-2012 23:32 |