![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
Endelig, ENDELIG fredag! =D Fredag, egentlig er det for galt at søndag blir markert med rød rute i kalenderen når det er fredagen som er hellig..! 8 timer på jobb før en liten fotorunde i byen unnagjøres tett etterfulgt av moderns fårikål og øl.
Ha en fin dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Klokka er kvart over 8 og ingen har postet good morning tråd enda?!
Nåja, gårdagens utferd på Aker brygge og Latter gikk som forventet, med en herlig mengde latter og passelige mengder øl! Kursdeltagerne har ikke møtt opp enda, men jeg går ut fra at de tok toget hjem klokka kvart over ti. Hvis ikke får vi sette igang leteaksjon utover dagen.. I dag er det kontorjobbing for alle penga, før det blir ei økt på Elixia. Så bør jeg få lagt på vinterdekka i løpet av helga, håper de ankommer med interntransporten i dag! Her på kløfta er det et par kuldegrader og jeg ser fram til en tidlig vinter med masse tid til snowboardet på labbene! Ha en fortreffelig fredag godt folk!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra FCO hvor LH er litt forsinket til MUC pga sent innkommet CRJ. Dagen går med til å komme seg hjem til TOS hvor barnebursdagsforberedelser venter.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra barteland
Her er årests første frostnatt et faktum, is på hele bilen, ingen skrape å finne....førerkortet duger i massevis ![]() I morra går turen over kjølen for litt flesk og øl, deretter ta opp båt for å avslutte lørdag med bacalaolag med gode venner. Skål kosmonauter ![]() Strålende fredag ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
Ops, ser at kekker faktisk var mer våken enn meg imorges! Sorry dude!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
![]() I går var det intet mindre enn 3 god morgen tråder samtidig, så da var det litt å velge i. Sånn ellers har jeg nå scora noen voksenpoeng med å binde studielånsrenta i 10 år...
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 14-10-2011 at 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra en grønn buss med nitall på. Våknet av vekkerklokken etter fire-fem timers søvn. Bagen og kamera er med. Så da er det klart for en liten luftetur. Dagens tur går til Frankfurt hvor man skal prøve å få tatt noen brukbare bilder. Ikke det som var planen i utgangspunktet. Men så fikk jeg ny kameralinse.*
Jeg er i gang med triprapporten også så den blir å finne her på forumet etter hvert!* Ha en god dag forumister!* |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra OSL. Etter en unødig lang stop i parfymeavdelingen har vi nå kommet oss opp i Gullstuen. Etterhvert skal kursen setter mot NRT via MUC, og satser på en fin tur med LH i first......håper bare på fjernpark i MUC
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
har vært noen hektiske dager nå med rydding og vasking og klargjøring av leilighet så fotografen kunne komme i går og ta bilder til salgsprospektet. Kjenner det godt på ryggen ja. Så i dag forventer jeg at leiligheten blir lagt ut for salg, så får jeg håpe at noen har lyst til å kjempe om den så prisen blir skyhøy! hehe! I dag er det visst fredag, og etter alt det slitet som har vært, tror jeg at jeg har fortjent meg en ![]() ![]() Men først må en dag på kontoret gjennomføres! God helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra gjemmekontoret. Blir noen timer foran knastaturet her før man skal innom kjøpesenteret på Romerike i ettermiddag for å benytte seg av tjenestene der oppe. I tillegg skal jeg levere en en pakke med faglektyre til Dr Johnsen og satser også på å treffe oversheriffmesteren. Noen sakker om foppall i helgen, me not.
Ha ha ha en fin dag.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og der ble LH874 forsinket ut fra Frankfurt. Foreløpig ingen forsinkelse på 875. Men spørs om de klarer å snu den på fem minutter....
Ingen bombe egentlig. Mye forsinkelser på FRA-SVG-FRA for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Toronto lufthavn. Her står man i kø fra Helvete og håper vi rekker flyet.. Blir close call dette...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen. Etter gårsdagens eksamensfest føles ikke akkurat kroppen og hodet veldig bra. Jaja, blir en rolig dag før tennis i kveld. Ha en flott dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Kos dokker! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Søndre Nittedal.
Dagen har blitt brukt til å få to åringen godkjent hos helsesøster og doktor ifm toårskontrollen. Noe som var betydelig enklere en EU kontrollen til bilene i huset ![]() Nå sitter man og forsøker å finne noen som kunne tenke seg å fjerne parafin anlegget i heimen. Driver et lite prosjekt hvor man skal bytte ut litt gammelt med nyere teknologi. Straks blir det å hale på uniformen og komme seg opp til Jessheim regionale lufthavn for en kveldsvakt. Ønsker alle en trivelig helg. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra FedEx.
På plass på jobb, etter en liten tur innom terminalen for en liten henting. Fikk også hilst på The Ticketor, som stod og bevoktet inngangen til Economy-innsjekken til Qatar. Må si jeg likte hvordan de "viser seg fram" på OSL. Seks åpne skranker, og opptilll flere uniformerte ansatte som stod og "passet" på. Viser at de liksom ikke bare "leker butikk". Satser på en litt rolig dag i dag, før det blir helg. God fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ingen frihelg på denne karen så fredagen kan dere bare stappe langt oppi der solen aldri skinner
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God tur til Someone og alle sammen. LH til Narita i First er rimelig High end.
Her er det nok en varm og solrik dag i Denver, uten at det hjelper meg særlig. Jeg skal nemlig jobbe til solen går ned igjen. Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God ettermiddag fra BCN, her sitter man å venter på flyet til OSL via FRA. Skal bli godt å komme opp til kulden igjen. Ellers så må jeg si at jeg liker T1 på BCN. Luftig og fint, noe helt annet enn klaustrofobiske OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen | Hickok | Flyforum | 22 | 25-11-2011 20:27 |
God fredagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 03-07-2010 10:49 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 34 | 20-02-2009 21:20 |