![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Joda, jetlag. Driver med litt kontorarbeid...CO leverte inn i går med den eneste ( ?? ) CO 138 i sommer . En time forsinket fra EWR siden teknisk på den vi skulle ha. De byttet visst
med en som kom fra LHR sent på kvelden. Hagen trenger mye arbeid etter all regn.. Greit for meg som har hjemmekontor og lavsesong i jobben.. ![]() ![]() Ha en fabelaktig dag alle sammen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig god morgen fra Chiang Mai, Thailand og Rati Lanna Riverside Resort & Spa. Ser ut til å bli en fin dag, med litt sightseeing samt tempel besøk med frøkna og familien. En strålende god dag ønskes forumistene og andre!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Velkommen hjem SQ777.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Tidlig på idag, og allerede kommet meg på jobb. Et par eksterne møter senere idag, og en løpetur i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God kveld fra San Diego. Nå skal undertegnede snart hoppe i loppekassen. I morgen venter en biltur til Vegas. Det blir noen dager i Vegas før turen går videre til San Francisco. Kommer hjem i slutten av måneden, da kommer trip report fra både SK Biz, UA Domestic first og noe annet snacks.
Ha en fortryllende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
God morgen fra Tromsø havneområde, hvor jeg sitter på jobb og sysler med seismikktolkning
![]() Nå er det straks lunch, så litt fri internettsjekking og mailsjekking er på gang. Håper alle har en fin dag, på arbeid eller på ferie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i Sør-Øst Asia har man ligget i vannmarinade i poolen i noen timer. Sola har endelig begynt å titte frem etter mye regnvær de siste dagene. Måtte det bare fortsette!
Nå skal man straks begi seg hjem til en kamerat som har invitert på middag. Blir vel noen glass i kveld også, tipper jeg! Ha en fin dag dere andre også! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra Lysaker. her har teknologen måttet lage noen rapporter i Excel
![]()
![]() |
#10 |
Browncoat
|
![]()
Hallo fra Tananger
Dagens motto: Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne... Lunsjen ferdig, kake fikk vi idag... ![]() Senere så blir det å kjøre noen til flyplassen før planen er å ikke gjøre en dritt... Hæv a nais vån
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Skvættmiddag fra New York!
Døgnrytmen er helt ute å sykler, man sovner såvidt ved midnatt og man våkner seinest sju, sånt blir man gærn i skallen av! Det tegner til nok en flott dag, enn så lenge. Dagen idag går med til frokost, sykkeltur #2 rundt Central Park også må jeg på en eller annen måte få tak i en iPad2 til en "DY-2p-kollega" hjemme ![]() Nei, tid for å bevege seg mot 7th ave 58th street for frokost.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'ettermiddag fra FedEx. Godt i gang med andre dagen etter ferie, og det har gått greit. T-59 til neste ferie, så vi teller ned ![]() God tirsdag ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Oest-Afrika. Som hos BF saa virker det som om solen naa er paa vei fram etter et par dager med sky/smaa-regn. Faar stikke en tur paa fotballbanen etterpaa og se om jeg ser noe til det lille fjellet som ligger rett borti her. Ellers har man nok en gang kjoert med buss paa et sted jeg ikke visste at busser kunne kjoere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'ettermiddag fra det dype sør. Her er man i full gang med arbeidsdagen, og i tillegg har jeg booket fire billetter til Seattle med Delta til den nette sum av 40 daler - pluss en hel haug med Skymiles. Men ferie skal det bli ihvertfall - vi har leid et hus på Bainbridge Island for en uke.
Delta har forøvrig 50% bonussalg på Skymiles hvis noen skulle trenge påfyll ... 34 varme ute og det har ikke gitt seg ennå og etterhvert blir det vel litt bommelibom også .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Sen kveld i Mahogny stuen - så er en klar for en tur via Cardinal til Bevare meg vel før kvelden på Myhrengaarden - en god kveld i St.Avanger
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |