![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Våknet tidlig i dag, og fikk ikke sove igjen, så da ble det bare å benytte seg av sjansen for litt fred og ro og trippe ned i kjelleren og skru på PC'n. Får nyte stillheten til kone og barn våkner og skal ha barne-TV og frokost
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra hovedstaden... her sner det skikkelig - jippi!!! Blir en stille morgenstund før detr blir tur til noen venner i Hokksund og fastelavensboller - nam-nam! Ha en bedre søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
Her er det jobbesøndag, men først frukost og barnetv saman med kone og barn
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det ble ikke mye pappa-tid i kjelleren, gitt... Nå er det Emil på DVD, mens snøen laver ned utenfor og det brenner lystig i ovnen. Ha en flott søndag, mine herrer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God formiddag fra Bergen. "Den hvite byen" alias Bergen er i ferd med å komme tilbake til sitt vanlige jeg etter at regnet, ikke overraskende, fant veien tilbake til byen i natt... Alt er ved det vanlige, med andre ord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Jepp, selv her på Melkeplassen er 20cm godt snø forvandlet til 20cm slaps nå. Dagen i dag er bare jobb, jobb og mere jobb, i forberedelse til å få avhendet mest mulig prosjekter denne uken og stikke på tur på fredag.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
En god natts søvn, opp 0900, god frokost med friskpresset appelsinjuice og TO egg!
Det snør fremdeles, men det blir stort sett en innedag med PC-arbeid. Kanskje jeg går meg en tur i løpet av ettermiddagen. Ha en fortsatt fin helg alle sammen. Det kan se ut som om det blir et lite Scanairtreff på ARN tirsdag ettermiddag. Vi er forløpig fire stykk.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København hvor solen skinner. Hadde planer om en rolig kveld igår.......men neida. Ble nok engang lokket utpå. Når jeg blir litt mer våken/edru er planen å ta en liten tur til skoleå få gjort litt nytte for meg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Etter en natt på Ambulanse 7-2 ved Oslo Legevakt tok jeg kvelden klokken 8:19 og stupte regelrett i seng.. opp igjen 14:30 til middag - tror nok også jeg må få tatt meg en gåtur ute for å regulerer kroppen, leeenge siden jeg jobbet natten kjenner jeg!
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God søndag, ja!
Sov litt frampå i dag ettersom FedExMartin ikke forlot meg før sent på natt, etter vi la ut trip-reporten fra Seattle på det andre forumet. Stemningen blant oss var også litt trykket, etter denne nyheten ble sluppet.. ..vi som hadde gledet oss til konserten i Beijing!! ![]() Jaja.. ..nå er det ut og spasere litt - før mulig besøk fra Martin og eller Fredrik i kveld! Ha en fin dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
8 grader og sol her i Alpharetta .. frokosten er inntatt og sitter her i godstolen med kaffen.
Staar forskjellige familiegreier paa plakaten i ettermiddag, men foerst skal jeg ha med meg foersteomgangen av Villa-Fulham. Kan bli moro med Hangeland vs Carew! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Her i KRS er det +6 grader og regn. Min date med en kasse øl i går kveld gikk helt strålende! Noe redusert i dag, men det har jo sikkert ikkke noe med gårsdagens inntak?
Vel vel! Sofaen er en god venn i dag. Burde egentlig tatt meg en tur nedom jobben i dag, men vet ikke helt om jeg orker! Det blir nok en slitsom uke kommende uke også! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
jasså, Martin, Spice-babsa dropper turnéen?
Hmm, kanskje jeg kan få kjøpt uniformen til Geri til konas 31årsdag.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jepp - kanskje de ble bekymret da de hørte ryktene om at to overvektige menn fra Maura + en kasse med Solo Super var på vei mot Beijing??
Lurer på hvem som hadde blitt mest glad hvis kona di tok på seg den uniformen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
lurer du på dét, Martin..... :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå venter middag i 1. etasje og en eller to flasker med amerikansk Zinfandel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og da ser det ut til at det blir en lang dag. Skal på kino, ja kino, og se Super Bowl fianalen med noen venner. Og jeg som aldri har sett en hel Amerikansk Fotballkamp i hele mitt liv. Den ene av kinoene her i Køben har satt opp live sending fra 23:30 så der bør bli bra. Men først må det googles litt for en liten regel oppdatering
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Gamle Oslo. Formen fortsatt ikke på topp etter fredagens øl- og whiskyseanse, men en utmerket bacalao skal snart varmes opp !
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tidlig søndag. | Hypern | Flyforum | 15 | 29-06-2014 21:31 |
God fryktelig tidlig søndag! | Scanflyer | Flyforum | 18 | 13-01-2013 20:58 |
Tidlig søndag morgen - endelig sommerferie! | LNv22 | Flyforum | 17 | 21-08-2011 20:03 |
God tidlig morgen... | SQ 777 | Flyforum | 15 | 21-06-2011 20:08 |
Søndag... Tidlig morgen OSL | LN-OSS | Bilder & foto | 2 | 21-06-2009 17:26 |