![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God regnværsmorgen fra LST ( Lillestrøm )... Tredje 0740 MUC-ekspressen på en måned i dag, videre til DBV. ( Fjerde om 13 dager
![]() Ha en fortreffelig helg, kos dere ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God tidlig morgen fra Flybussekspressen, på tur mot OSL hvor ferden går til Tallinn kl 9.15 med OV134. Her er det regn og grått, men det er heldigvis bedre i Tallinn. Ha en fin dag og en god helg alle :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ufrivillig tidlig morgen fra Stavanger. Sover generelt dårlig på natten før jeg skal ut å reise. Det pleier egentlig å hjelpe når avreise ikke er før ut på dagen. Men tydeligvis ikke i dag. Så da er det bare å fyre opp kaffemaskinen å gjøre de siste forberedelser før KLM skal fly meg til Amsterdam og videre til Atlanta. Blir en lang en dette her... Usj. Men skal ikke klage!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ha en god tur, Twin Otter. En lang dag gjør ingenting på fly, hehe. ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Likeså til dere andre som er på reisefot! Nei, så lenge det er juice og innhold på "pop-anlegget" så skal jeg ikke klage. AVOD er det vel sikkert og når jeg tenker meg om....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Suwon litt syd for Seoul. Turen over med LH712 i F gikk smertefritt. Fikk også limo transfer fra Osloflyet siden vi parkerte antageligvis ved en Non Schengen gate (utgang via trapper på dør l2 og bak på Airbus 321)
Var forøvrig den eneste paxen i first på den flighten så flyvertinnene vartet opp med de deiligste retter. Etterhvert kom det to stk, en som var syk og trengte litt omsorg og hennes venninne som attpåtil var blind. De ble henvist tilbake da jeg skulle ha frokost. Vant dessverre ikke i Lotto da D-AIHT gikk til KIX for andre gang på rad! For all del det gamle produktet er også strålende så jeg klager ikke. Eneste negative var at lammebiffen jeg fikk var litt seig, men det beklaget de faktisk før jeg begynte å spise så tydelig at noe gikk litt feil. Jeg greide også å ødelegge tven ved setet ved at jeg fikk dratt den i en litt rar posisjon og den ville da ikke skru seg på. Dette var jeg ærlig med crewet om, men de flirte bare å sa hva er det man har mekanikere for? Tommel opp! Tripreport kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Nå nytes Club Intercontinental i Bangkok og det blir shopping i 2 dager før turen går tilbake til Europa med LX 181 i morgen kveld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra en av Ruters store røde.......en arbeidsdag igjen får jeg kan ta helg. Hjemme alene, så da blir det nok ut for litt fludium etter jobb idag
![]() Av luftfartshistoriske fakta er det idag 30 år siden Reagan's berømte sparking av flyveledere i USA Last edited by Someone; 05-08-2011 at 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Da var det straks helg gitt. Bare gjøre unna nødvendige arbeidsoppgaver i dag, så settes kursen til Fredrikstad for å se FFK-Stabæk
![]() Ellers blir det å pusle litt på bilen i kveld, litt bilpleie og bytting av noen blinkers, så blir det fint ![]() Ha en flott fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Asker. Her er bagasjen pakket og vi er klare for avreise til CPH og KRS. Litt idiotisk omvei å reise via CPH til KRS, men fikk ikke bonusbilletter på direkteflyet, og man drar nytte av fordeler som lounge og fast track ved å reise via CPH, og ikke SVG.
God torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra et regnfullt Stavanger/Forus!
Ser ut til at denne dagen vil forbli noe roligere enn gårsdagen. Blir å skummme igjennom den del mail jeg ikke fikk sett på i går, samt å løse noen problemer her og der i systemet. Vel, ingen store planer for dagen. Hmmm....jeg må få tak i ei bordsag etter nærmere ettertanke..... Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Torggata. Sommertid på jobben, deretter en hel grillaften (med innendørs spising?) før jeg setter kursen for OSL og en meget sen avgang (23:00) til SVG. Tror jeg aldri har fløyet så sent fra Gardermoen. Ser at ruten de siste ukene er fløyet med et LN-DYx-individ, så vi får håpe på en Boeing Sky i dag. Det hadde jo vært mye for 199 kroner ... Ha en god helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Lysaker - litt kjølig og grått i dag, så da får man finne litt kjØLig drikke senere.
Kom inn rapport fra noen kompiser i LAS om at det var tørt og varmt. 42C og duggpunkt på -13C... Lite fare for tåke med andre ord. Ha en fin dag.
![]() |
#14 |
Amatør
|
![]()
Fredag, hvilken herlighet! Dagen ble startet med litt tidligere oppmøte på jobb - såklart for å starte helgen litt tidligere. Blir nok ikke altfor seint på byen idag da Superspeed 2 venter på meg imorgen tidlig.
Litt småpirk, sånn uten videre. Lillestrøm har forkortelsen LLS i jernbaneverdenen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata! Her er man godt i gang med å sortere ut dagens nyheter. Men så veldig oppdatert er jeg ikke, for trodde vitterlig at Øya-festivalen var denne helgen.
Teller på knappene om jeg skal forsøke å få med noen på Dinner eller bare dra rett hjem og bli der med noen flasker. God fredag ! PS - det er vel ikke fredagspils i Torggata? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Asker. Her går uken mot slutten. Straks settes kursen mot Kjøpesenteret med mulighet for tilknytning av fly, og SK269 til BGO. Kjenner det skal bli godt med helg nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God sen morgen fra Lakselv! Her har temperaturen falt drastisk, og minnet oss på om at sommeren snart er over..
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Sirpjalle har allerede avgitt værrapport i området. En kort og effektiv arbeidsdag i dag før helgen inntar oss. 2 lange dager på reisefot denne uken gir en kort arbeidsdag idag. Dagen blir tidsnok lange utover sensommer/høst. Det er å håpe på bedre vær i helgen slik at det går ann å nyte båtlivet på ute ved havgapet . Ha en god helg alle forumister og tyvtittere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Scandinavia. Har hatt et døgn i hovedstaden før kursen snart settes mot OSL der KLM skal få æren av å frakte meg og kona til Roma for helgen. Grått i Oslo men det skal være 30gr og sol i Roma. Blir faktisk første tur med KLM så er spent på hva de har å tilby. Returen går med Alitalia/Air France også det nye selskap for meg..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nei, men likevel forskjell på problematikk/forebygging og totalavhold. Heldigvis jobber vi med det førstnevnte
![]() ... med andre ord: pils ikveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tidlig morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 19 | 08-02-2016 20:04 |
God tidlig onsdags morgen | mcduck | Flyforum | 10 | 18-02-2015 14:02 |
God fredag tidlig morgen | Fjordheim | Flyforum | 14 | 23-05-2014 17:29 |