![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ja, tidlig oppe... Skal bli en deilig dag og to i fly.. TG F til SYD, og best av alt, prisen kr. 1.150 UA award uten alle rare tillegg som andre selskap har i disse dyre oljetider...
![]() 380 fra FRA, rad 1 i midten, resterende med 744 BKK-SYD-BKK-MUC. Ensetere ved vinduet. Fruen foran meg, selvfølgelig, hun har sovehjerte og jeg har noen drinker.... Som ikke sees... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm nummer 2! God tur til SQ777! Høres skikkelig okay ut den turen der. Kjedelig vær i dag med regn utenfor. Vel vel, ønsker alle en topp dag! ☺
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Klar for bryggekontoret om en liten stund. Både interne og eksterne møter i dag. Kvelden skal også by på en treningsøkt. Ha en bra start på uken:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Morgon!
Har lovat mina "lånebarn" att jag skall vara med på deras morgonsamling på skolan idag. Efter det, full fart till Arlanda för att hopa på TG961 till Bangkok i C.Ha en strålande dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Mornings fra Trondheim
4 varmegrader og vind. Snøen forsvinner raskt og snart er det bart på gata utenfor huset. Da kan man tenke på å finne fram sykkelen til jobb..... Ha en flott dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra bassenget i Dubai. Vanskelig å få med jentene på noe annet enn bassenget. Lurer litt på å se om de blir i bassenget til i morgen tidlig om jeg ikke ber dem bli med tilbake til rommet vårt. Fikk forresten se et Club Meridien rom i går, og Royal Club er betydelig bedre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Dagen begynnes med og prate litt fremtid vs nåtid, så snart arvingen er parkert i barnehagen. Deretter går det vel slag i slag ute på Prærien. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her er dagen 2 timer gammel så frokost er forlenget unnagjort og en er levert på bussen. Nå nytes en kopp kaffe mens en drømmer seg bort med House hunters på Travel Channel. Australia ser bra ut.........
I dag byttes jobb ut med et sykehus besøk med yngstejenta etterfulgt av møte med alt mulig rart, så at jeg ikke drakk i helgen skjønner jeg ikke. God tur hilses til SQ777, misunner ham den turen. Men når han har fått fatt i slikt er det nok vell fortjent ![]() I morgen er det jeg som skal på langtur. (Bodø) Ha en glitters uke da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Ruters grå. Klokket vel inn på 2 timers søvn etter Superbowl så mildt sagt trøtt i trynet. Men kan ikke snu døgnet når man skal rekke ting kl 09.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
#BOOM fra London. Var så trøtt og lei av mat og alkohol igår at jeg ikke orket tanken på å kose meg med superbowl allikevel. Så det ble stort sett en banan, vann og tidlig i seng (riktignok etter en bedre middag).
Sov kjekke 10 timer. Nå får jeg komme meg avgårde og få litt frokost, før det bærer ut mot Derby. Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra HAM. Trøtt som fy og avreise og avskjed er aldri kult men slik er det nå bare. DY klarte i alle fall å plassere meg bra på 1D og doningen har wifi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra LHR T5. Har flydd meg inn i sølvstatus i hos BA i natt, men det tar vel et par dager før systemene får det med seg så jeg er loungeløs her.
Ha en god en alle verdens løsgjengere.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord!
![]() Vær-status er skyet opphold og 4-5 røde og det kan bare forsette slik. Grøss og gru det ble sent i natt, selv for meg som kan sitte oppe til 2 uten problemer. Fikk i alle fall valuta tilbake i form av en flott forsvars-kamp fra begge lag før Broncos endte opp med seieren over et Panthers som både hadde litt utur og som gjorde i overkant mye feil. Med så sene netter er det ikke rart man er fullstendig ør i topplokket, så dagens moralske preken to myself: I kveld blir det natta etter flyhavarikommisjonen! ![]() Ha en bedre dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Jaja, der ble flighten til Oslo kansellert. 7 timers forsinkelse i London. Klarte manøvrere meg til loung-aksess basert på nattens flight.
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
En liten bonus er at jeg fortsatt har voucheren på 10 GBP.
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Noe merkelig jeg opplevde på flighten til USA idag var status på antall neshorn og pantere. Det var antagelig noen dyrefødsler i en Zoo som har vært i media der og flere ganger under flighten meldte de om hvor mange barn som var kommet av hver type. "Go panters" skapte jubel i flyet. Merkelige folk.
Ser for meg at noen på fly til Norge skulle melde om hvor mange pingviner som var klekket den dagen på Akvariet i Bergen og at folk ombord skulle juble villt om det.
![]() |
#18 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() God snart-kveld fra Tananger Her har det vært en hektisk dag, med bruk av muskelgrupper man ikke bruker daglig, heldigvis ikke så ille som det kunne ha vært. Her har det vært en blanding av opphold og regn, og en temperatur ca midt mellom 0 og 10°C. Ha en fortsatt fin dag forumister ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Har forøvrig flere ganger vært på tur under større sportsstevner og fått oppdatering fra cockpit. .. synes forøvrig du ofte viser stor mangel på respekt for andres skikker og kulturer på dine helgeturer .. Kanskje du heller skulle prøve å lære litt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
https://www.youtube.com/watch?v=MIaORknS1Dk
![]() |
![]() |