![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
SKikkelig feriemodus her på forumet for tiden. Syntes det var på tide at noen startet dagens tråd, så here we go.
God morgen fra Stavanger. Her skal det straks hoppes i seng etter første av fire nattevakter. Irriterende nok hører jeg akkurat nå at vaktmestern er ute med plenklipperen. Så det blir spennende å se om/når jeg sovner. Vel vel. Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag fra Bangkok. Overskyet men varmt og det ligger vel ann til regn senere på dagen. I morgen starter hjemturen tilbake til Norge og jobb. Ser ikke helt frem til at ferien er over. Ja, ja ha en fin dag alle sammen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
God morgen fra Sandnes. Skal ut til Sola om ca.20min. og etter jeg har komt fram, så er det rett inn på flyet til Oslo!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tyrkia
40 grader meldt til idag....deilig vann og gratis pils på stranda.....(driter vel i om det er tidlig.....pils er godt uansett) og ei god bok... Ha en strålende dag folks ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Sola! Her har solen komt fram og det er ganske travelt på flyplassen.
METAR 270620Z VRB02KT 9999 BKN025 15/10 Q1013 NOSIG Akkuratt nå ingen vind, skal ut å fly skolesjekk med skolesjefen i klubben om litt. Så er det bare oppflyging igjen, så er PPL i boks før helgen (håper jeg) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Fortsatt stilt og roleg på jobben, mange på ferie enno. Starter naturleg nok seint, vanskelig å komma seg i seng i desse sommartider
![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra SAS Lounge på LHR. Det ble en grei nok tur over dammen med CO, men fryktelig trangt om plassen. Midtsete og AVOD boks under setet gjorde at det ble dårlig med mulighet til å strekke særlig på beina, om knyttnevetesten aldri så mye ble bestått. Jaja, uansett så står nå SK804 og 271 for tur før en endelig er hjemme i Bergen igjen. Det hele endte opp med tur via OSL, ettersom SAS kjører sommerprogram, og det er dårlig med fly via CPH (og de som er er priset deretter). Ingen favoritt, men jeg overlever nok. Det er tross alt sommer! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. På plass på jobb, men er både trøtt og har forsovet meg. Husarbeid venter når jeg kommer hjem. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Sove til halv tolv og er trøtt når man våkner... Kan det ha noe med at jeg og en kompis satt oppe til fire i natt og spilte StarCraft II?
Ser ut som om sommeren er halvveis tilbake i Sandefjord, men det er ikke bra nok så pakker kofferten idag og setter kursen mot USA og Florida imorgen. Foreløbig reiserute: TRF-AMS-EWR-FLL/MIA med KL/CO/??. Avhengig av hvor sent vi ankommer Florida, og om leiebilselskapet lar meg kjøre bil, så skal vi også nedover The Keys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God dag fra Nærsnes. Lunsj er inntatt, og nå skal jeg snart til Polet på Rortunet i Slemmestad og hente noe godt på flaske som jeg bestilte tidligere i sommer. Så får været avgjøre om det blir Alfa Romeo eller CLK Cabrio på turen.
Ha en fin dag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra LHR. Sitter i Lounge North på T5 og spotter litt heavies som tar av på 27R. Her er det automatisk seleksjon av de skikkelig tunge, for de lette er for høyt til å være fotogene når de passerer.
TATL med "privatfly" får meget god karakter - sov som en stein etter kveldsmaten og inntil vi passerte FL300 på vei ned - beste fly-sengen jeg har opplevd så langt. Synd LCY-connection ikke er ideelt ifht. veien til OSL - skjønner godt at ruta er populær. Ble en liten tur innom London sentrum og så er det siste biten hjem ganske snart. Ha en fortsatt fin dag.
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 27-07-2010 at 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra det dyyyype sør. Her skinner solen og alt er fredelig etter gårsdagens uvær. Vi hadde et par timer med hagl, regn og torden som er noe av det verste jeg har opplevd her borte - og mer er visst på vei.. Godt med hjemmekontor!
http://www.ajc.com/news/forecasters-...ly-578979.html Ellers er jeg igang med å forberede meg til dagens arbeidsdag. Får håpe vi ikke mister strømmen igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God tirsdag !! Da var man fra "heime" til "hjemme" på fem timer. Alltid greit på når båter og fly passer så godt sammen tidsmessig på Mørekysten. God plass på 4F på LN-TUI i dag. Og forsyne meg rakk man ikke to pils før man landet på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Har hatt en deilig dag på hytten hvor ferske reker og hvitvin har blitt inntatt.
Deilig begge deler egentlig. I morgen blir det nok en tur til byen. Må innom jobben torsdag. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen | mcduck | Flyforum | 8 | 07-10-2014 17:28 |
God tirsdags morgen | sirpjalle | Flyforum | 15 | 08-03-2011 19:58 |
God Tirsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 45 | 15-09-2009 23:09 |
God tirsdags morgen | BSSW | Flyforum | 36 | 25-07-2008 00:11 |