![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
'Nattevakten' går mot slutten, sitter her å glor på "Cops", mens jeg venter på DY1857 og DY5899. Ser allerede det lades opp til en fantastisk soloppgang i nordøst!
Om en time tar jeg helg, og godt skal det bli før det braker løs igjen på Mandag kveld/natt ![]() (Jaggu tror jeg ikke baggasjebåndet kjører for fulle mugger igjen!)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen ja....
Eller god natt. Skal straks til å legge meg i Washington DC, noen timer søvn før returen over Atlanteren med SK926. Ha en flott dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen. Nå legger jeg meg etter annkomst fra Danmark med fjordcat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God aften! Her sitter jeg og speider etter Hickok paa tribunen i NYC ... Ikke sett ham ennaa, men det er vel en rundt 40.000 der da ... vel - Red Bulls leder 1-0 over Tottenham ved pause .. Erik Solers gutter gjoer det godkjent.
Ble ikkeno tordenvaer - klamt og jaevlig ute og aircontidionanlegget begynner aa protestere. Velvel - faar ta meg litt skotsk myrvann og haape paa bedring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Go`fredda. Så langt i nattvakten har jeg bare fått en henvendelse, fra Thomas (vi var der på pletten....igjen) Nå er det kun timer igjen til 1 uke langfri. Nytt kamera skal testes, den skyter forøvrig 8 bilder i sekundet, Canons svar på AK47. Ellers blirre å snuse på Stockholm og omegn. Skal bli godt og komme seg bort. Ha en fin dag.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Det er vel kun en ting å si.... Heeeeeeelg!!! ![]() I følge ATIS så var det 9 grader borte ved asfaltstripene, men det kan ikke stemmer her ute, uten at jeg har sjekket det. Sol er det i hvert fall, så temperaturen vil nok stige ![]() Ha en fin dag/helg forumister ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Fatter ikke hva jeg gjør oppe klokken litt over 7 egentlig, så lenge det er fridag idag. ![]() Solen skinner og det ligger ann til det blir en flott dag, bare satse på det holder hele dagen ut og gjerne helgen. Ellers er det ikke så mye som står på timeplanen og helgen forøvrig.. For bare se hva som skjer... Ha en bedre dag alle forumfolk...
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 23-07-2010 at 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag Majorstua! Ganske kjølig i morgentimene, men endelig helt blå himmel! Ferien starter om noen timer. Første flyvning er OSL-AES. Sete 4F er sikret på LN-RRG, som visstnok skal ha forferdelig komfort. Men man får vel aviser om bord nå... En feriepils på OSL må man ha først. Så blir det vel pærebrus og hvalbiff når man er kommet vel fram, tenker jeg.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
God fredag fra Røyken!
Siste dag på jobben, så på messen i Köln i neste uke og derfra rett på ferie til Slovenia. Deilig!!!!!
![]() |
#11 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Langt fra god morgen her! Mye blåskjell og altfor mye vin på prammen i Sandvika igår. Det eneste jeg gleder meg til nå er kl 15.30 og ferie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Nå er det frokosttid, før det er å få snuppene i barnehagen.
Blir en lite spennende dag på jobb i dag, men det er jo ferietid. I dag er det forøvrig siste dag på jobb før det er 1 mnd ferie! Fredagen avsluttes med VIP-billetter til Blink-festivalen i Sandnes. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Helt OK maskin og seter for en tur til utkant-Norge! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Omsider nydelig vær her over i sørvest , men som Egersunderen skriver er det ikke spesielt varmt enda. Det bedrer seg vel utover dagen vil jeg tro. En kort og effektiv dag på jobb før kursen settes sørøstover til Lista i ettermiddag og årets flystevne nede på flatlandet i sør. Været for helgen der nede ser ut til å bli bra. Det unner jeg arrangørene. Ta turen til Lista i helgen du og. Ha en fin helg forumister og andre "tittere". |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen!
Groggy i dag siden det ble altfor lite søvn. Bråvåknet av en infernalsk alarm på mobilen min. Uten den hadde jeg nok sovet enda. Nå er jeg ihvertfall på jobb. Ser ut til å bli enda mer stille i dag enn tidligere i uka. Lurer på om jeg rett og slett bare skal ta en halv dag på jobb og deretter ferie ![]() Ha en knall fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Mistet akurat banen, så da blir det å sitte på Majorstua og blomstre litt. Tipper det blir en rolig og sommerferieaktig dag på jobb i dag også. Foreløpig ingen planer for helgen, men noe sprell blir det å finne på
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Freezing morning fra sørøst! Kjennes ut som en ny runde polarluft er sendt ned over oss, borte er så definitivt disen som har ligget her de siste dagene, og alt for kjølige 10 grader på morningen, midt i beste sommertid. Får håpe helgen bringer varmere vær, slik at man igjen kan nyte god vino blanco i sosiale former utendørs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Malmö. Fruen er på job til i morgen og junior er afleveret i dagis, hvilket betyder hjemmearbejdsdag.
Hygge med junior i eftermiddag og ellers en aften helt alene i ro og fred ![]() ![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Med hensyn til min økende aktivitet her på forumet, og at dette er min post nr. 50, er det på sin plass med en god-morgen-hilsen fra min for tiden sommerstille arbeidsplass på Majorstua; god morgen!
Frihelg venter, håper på varmere vær enn idag. Brr! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Skal i bryllup på Sørlandet i helga. Prøvde å legge inn aksjer for å fly ned med WF men det syntes ikke reisefølget noe om. Men forsåvidt like greit å ha bilen med seg. Ser ut til å være en god dag for en roadtrip.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredagsmorgen | Hickok | Flyforum | 22 | 25-11-2011 20:27 |
God fredagsmorgen | Someone | Flyforum | 22 | 03-07-2010 10:49 |
God Fredagsmorgen | LCH78 | Flyforum | 34 | 20-02-2009 21:20 |