![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Om noen minutter kjører jeg opp til OSL for den første av ukens to turer til Bergen. Hjem igjen i ettermiddag bare for å ha en dag i Oslo - før det blir ny tur på torsdag/fredag.
Hovedstaden er mørk nå - sikkert mørk når jeg kommer tilbake også. ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
God morgen fra OSL gate 20, der LN NON star klar for aa ta meg til Bergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Sydney. Etter å ha sittet fire timer på bibliotektet venter nå en treningsøkt. I morgen bærer det av sted til Melbourne med fire venner, noe som sikkert blir kjempegøy.
![]() Ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Morgentrøtt i dag også. Snart bærer det avsted på jobb hvor arbeidsoppgavene venter på rekke og rad. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Sarpsborg.
Ute er det ingen skyer og dermed bare 1 plussgrad. Allerede vært ute og overlevert en strømkabel som min kjære hadde glemt. Nå blir det å lese litt mer norsk og geografi før jeg skal jobbe med neste Ukjentfestival i, nettopp, hjembyen Sarpsborg. Ha en herlig dag alle sammen
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra landet med de kalde kyster og enda kaldere fjorder!
![]() Røssvoll flyplass meldte om -9C i morges. Det er kaldt til å være første halvdel av oktober! Forøvrig er sola på vei opp så jeg regner med at det blir en flott høstdag til tross for en kjølig start. Ha en fin dag alle forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger!
Det var godt å komme inn fra kulden i morges... Temp var rett over 0 da jeg gikk av toget på Ganddal... Her holder man på å lære om det jeg skal jobbe med. Hæv a nais von ![]()
![]() |
#10 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
God morgen!
Har forlatt Texas, via Louisiana, Mississippi og Alabama til Florida. Er lei interstate-10 nå! Gledelig gjensyn med Naval Aviation museet inne på NAS Penscola, hjembasen til Blue Angels. Endelig fremme - lang kjøretur, fremme midt på natta og har passert ei tidssone for første gang med bil, og det tapte man én time! Ha en forrykende Tirsdag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Hasle. Det var riktig så surt i hovedstaden idag, godt halvparten av turen hit foregår med t-banen. Er også blant de trøtte idag, uvisst av hvilken grunn. I kveld er det pakking til Wien-turen imorgen - det er Vinforeningen som tar byen og omgivelsene i nærmere øyesyn....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Her skinner solen fra skyfri himmel, igjen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Tanken var att gå till SATS kl0700 men när väcklarklockan ringde kunde radion annonsera att det var snö i luften och då beslutade jag mig för att somna om. Blev dock lite längre än tänkt. Nu är det kaffe och forum innan läxläsningen startar. Önskar er alla en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus/Tananger,
Her er det en flott morgen , skyfritt og kjølig. Is på bilen for første gang her ved sørvest kysten. Det blir en forrykende dag på kontoret med flere viktige møter. I kveld ligger det ann til slideskveld med resten av gjengen her over. Morgendagen er planlagt med SK4002 over fjellet til OSL og prosjektkontoret i Sandvika. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Atter en sovemorgen på Nærsnes, men nå er man oppe og går. Snart er det frokost, så en ny økt hos fysioterapeuten. Ettersom JetBlue skal bruke hele kvelden til å pakke fror noen dager i Wien, så blir det vel ikke noe Schrøder i kveld. Selv ville jeg ha klart meg med 15-20 minutter. I morgen kveld er det Bordeauxaften i Vinklubben, så jeg må se hva jeg har liggende av flasker i kjelleren.
Ha en fin dag.
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Guten Heute fra Kiel!
Ble en lenger reise nedover i går som inkluderte fly og leiebil, hvorav sistnevnte var av en eksklusiv klasse!! Ganske morsomt å cruise oppover Autobahn i 200 med bare en hånd på rattet!! Vinner jeg i lotto, skal jeg sandelig kjøpe meg en slik! Blir her i Kiel til i morgen, og så bærer det til Oslo med Color Fantasy! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God dag fra Oslo øst, hjemme igjen etter 6 meget bra dager i New York. Men noe trøtt, nå må bare døgnet snus fort som f....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta som melder om +15 og skyet ...
Dagnens store gjoeremaal blir mottakelse av ny oppvaskmaskin. Skal bli bra aa faa en som 'spiller' lavere enn Motorhead .... Den gamle er helt klart moden for utskifting. Ellers er det som vanlig WIAS-dag - og kun 11 dager til avreise retning Mosjoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo. Endelig.. hjemme fra Brasil. Nok en gang en nesten helt full A340-300 uten skjermer i ryggen. Men det gikk helt greit uten også. Bra mat. Etter et par timer på MUC ble det Embraer fra Augsburg siste biten. Fyldig Tripreport med bilder kommer etter hvert...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra B18 RCCen paa ORD. Her er man straks klar for en morraflight i 1B paa en 319 til MSP.
Blir til i morra, AA tilbake. Flott vaer, men kaldt. Kun noen faa plussgrader. Varmer dog opp til normalen til helga, saa rundt 15 grader |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 17 | 08-07-2009 03:52 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 32 | 04-09-2007 13:40 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 20-03-2007 17:24 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 16-05-2006 11:40 |