![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var det tirsdag!
Kaffe og forum først, så er det å gjøre unna noen småting før unge lovende Sirpjalle setter seg på skolebenken for en dag! Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tirsdag morgen! Det ser ut til å bli nok en strålende høstdag i hovedstaden. Blir også spennende å se hvem som kom inn og hvem som røk ut av Stortinget i går.
Ettermiddagen byr på en dobbeltime med trening. Ha en flott tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Møkk! Å våkne til 4 nye år med mindretallets diktatur suger like mye hver gang....hvor er militæret når det trengs? Vel, vel, på tide å komme seg på jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen! Hvordan er været i Steinkjer? Godt spørsmål.Her går det ikke an å se noe ut ruta, på grunn av tåke.
Nå er historieleksa ferdigskrevet, og dagen starter skuffende - trenger jeg å kommentere hvorfor? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Kald morgen. Fikk "Ice Alert" på vei til barnehagen fra bilen så nå kan vi vel si at høsten er her. Kan forøvrig ikke si meg fornøyd med valget. Skulle gjerne sett litt endringer. Nå blir det spennede å se hva som skjer i regjeringen med de endrede styrkeforhold. Det sies at SV blir mer markante og vil kreve mer makt for å stå i regjeringen, noe jeg ser som bakvendt. Mindre oppslutning og mer makt - hmmm.... S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. En spennende dag på jobb idag siden min arbeidsgiver ved lunsjtider åpner Norges første og eneste tv-kanal dedikert 100 % til sporten hvor man løper og sparker etter en lærkule
![]() Ha en fin dag alle sammen!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God rødtirsdag fra Sydney. Nettopp hjemme fra universitetet, så nå står en treningsøkt for tur. Ha en flott dag videre folkens, og gratulerer til dere som stemte det motsatte av meg.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Begynte dagen i dag med å glede meg litt over valget. Fortsetter med å gjøre noen sekretæroppgaver som går på rundgang etter at sekretæren fikk veldig stor mage. Kjeeeeedelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kan ikke akkurat si meg fornøyd, jeg heller. Nå er det finans på programmet, prosjektgruppe etterpå, endog noen timer oppgaveskrivning - og deretter en time yoga i aften. Morgendagen er om mulig mer tettpakket; så håpet er å komme seg gjennom disse dagene så fort som mulig..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her var det oppstandelse 08:20, baggene pakkes, frokost inntatt og snart blir det avreise i fint cabrioletvær. CPH-ORD står på programmet og i kveld blir det nok en burger og et par "Honker Ale" på "The Elephant & Castle".
Ha en fin dag!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen, står lite på programmet idag men været er supert, som det egentlig har bært i det siste.
Ha en god dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
xxx morgen!
jaja, da blir det fire år med rødgrønt (t-skjorten med Four more years og bildet av skrik som jeg så solgt i forbindelse med Bush Jr's andre periode skulle man hatt nå...). Uansett - nå rømmer jeg landet! Bare for noen dager - skal "utvikles" i CPH sammen med gode kolleger fra hele verden. Det kan hende det blir noen glass rødvin i kveld for å døyve smerten over at "mitt" parti nesten ble utslettet i går, og hverken Lars eller Abid kom på tinget. SUkk. Er det rart man drikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God valgbakrusmorgen. Det gikk ikke helt som håpet, men jeg er ikke overrasket over at de borgerlige ikke får flertall med så mye krangling og rot. Men takk og lov at SV og SP gikk tilbake, måtte deres innflytelse bli mindre.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kan vel ikke akkurat si at det var en god dag i dag, nei. 4 nye år med rødgrønt styre skulle jeg klart meg fint foruten...
... på den positive side, så gjenomførte jeg i et frustrert øyeblikk min daglige 5.8km lange sykkeltur på 15min 35sek (ny personlig bestetid, og første gang under 16min), og dermed er det duket for runde nummer 2 fra i morgen av; 11.6km. Hvorvidt jeg skal være glad for akkurat det er jeg ennå usikker på....
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God tirsdagsformiddag, og i motsetning til de andre her så synes jeg faktisk det var meget godt å våkne opp i dag!
![]() Heia Jens!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag! Sent oppe, og en avspaseringsdag. Kanskje man får malt litt.... Men skuffelsen over gårsdagens resultat, under sprerregrensen, som i 2001, sitter temmelig langt inne. Når mitt gamle hjemfylke klarer å velge 3 fra mørkeblå, inkludert en 22-åring, så blir jeg trist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen, kamerater!!
Ble sent i går kveld med valgsendingene på tv. Det resulterte i at jeg glemte å aktivere vekkerklokka og våkna med et brak kvart på ni. Da ble det plutselig en brå morgen, gitt. Overraskende valgresultat. Jeg tror nok det er en del rett i at Venstre kan takke seg selv. I bunn og grunn har de fortalt sine velgere at en stemme på dem vil gi rødgrønn regjering ettersom de overhodet ikke vil ha noe med Frp å gjøre. Frykt for de rødgrønne er nok også grunnen til at Krf har gått tilbake. Mange av V og Krfs stemmer har nok gått til Høyre, og det er grunnen til deres fremgang. På den rødgrønne siden, er det tydelig at Sp og SV sine velgere har sett at deres partier ikke får god nok gjennomslag i sine hjertesaker i regjering, og straffer dem nå ved å velge AP i stedet. Men kommer dette til å resultere i en ren Ap regjering? Er det riktig at 2 småpartier med under 7% oppslutning skal ha regjeringsmakt og statsråder? Ja jeg bare spør! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tja, Bondevik var statsminister med relativt liten oppslutning for hans parti, så det lar seg vel gjøre. Innflytelsen vil vel naturlig nok bli noe mindre i form av færre statsråder for de to småpartiene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det paradoksale er jo at SV og Sp kan komme til å kreve mer, særlig SV, fordi de er de som tar slitasjen. Det kan jo ikke fortsette i fire år til, for da blir jo Halvorsen 2013s Sponheim... Da kan jo alternativet bli en ren Ap-regjering, hvis ikke SV tydelig får gjennom noen av sine viktigste saker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen | mcduck | Flyforum | 8 | 07-10-2014 17:28 |
God tirsdags morgen | sirpjalle | Flyforum | 15 | 08-03-2011 19:58 |
God tirsdags morgen | BSSW | Flyforum | 36 | 25-07-2008 00:11 |