![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen y'all her bortefra! En varm dag er over ... skjoent ikke helt - den er fprtsatt vaaarm. 33-34 grader og et par timer paa rampen paa ATL gjorde oss rimelig svette. Misunner ikke hun som maatte ta heisen med oss ti svette mannfolk i World's HQ etterpaa ...
![]() Sitter aa hotellrommet og gjoer hjemmelekser .. jepp, vi har hjemmelekser! Rommet har kjoeleskap og traadloest internett saa naa sitter jeg her og surfer litt og hoerer paa satelittradioen. Kroger er raidet og kjoeleskapet er naa fylt med snacks og drikke. Naa skal jeg knekke en oell og bearbeide bilder. Ren three-holer-serie kommer paa bildeforumet! Paa bildet under, laerer unge MOW aa aapne en MD-11 lasteromsdoer ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kult!
G'aften fra Chicago. Hjemmealene kveld med bikkja igjen. Ble derfor knekkebroed og litt av brunosten SQ 777 tok med bort for en maaneds tid siden til middag. Har kjoelt seg litt ned naa, en liten kaldfront har faatt oss ned i 25 varme i ettermiddag. I morgen blir det kunde moeter paa ettermiddagen, til Portland ved lunsjtider onsdag.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra Bergen. Her legges de siste finpussene på en konsulent-felle som skal brukes på en levrandør i morgentimene. Har ryddet mye brannmur og nå er det hjem.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
.. og hu og hei hvor det glimter og buldrer .... ingenting er som en skikkelig Atlanta-tordenstorm!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
G'morning folks!
Sitter å tracker CO38 og jaggu ser det ikke ut til at kjerra skal lande på tid her i Oslo! Er allerede sjekket inn på row 16, så gidder ikke være på OSL før nærmere 09. Kunne se ut som den var full i BizFirst, mens det var ca 10 ledige bak. New York melder på delvis skyet og 36+ midt på dagen idag *tørke svette*!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Snart på vei ut mot Gardermoen der Norwegian skal ta meg til Bergen. Ikke like spennende reiserute som Thomas, med andre ord. Reiser tilbake til Oslo med SAS i kveld - og igjen irriterer det meg at det ikke går noen fly etter kl. 20.55/21.00 fra Bergen til Oslo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god tirsdag fra STO. Litt lummert her i dag, så jeg tror det blir mere regn (ser ut til at det kom en liten skur tidlig på morgenkvisten før jeg kom meg ut av huset). Etter gårsdagens Grand Tour Scandinavia (OSL-CPH-ARN), blir det en stille dag på kontoret før det blir joggetur (om været holder) og en liten vask av kåken og kanskje et par episoder va MASH på den lille bærbare DVD-spilleren som jeg endelig har fått til å fungere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ingenting speciellt i HEL. Väntar på en tur till CPH den 19JUN till ett möte som jag tror är kort. Kanske man kan ta lite spotting på sidan om. Hoppas vädret blir bra.
Det rengnar i HEL för första gången på 3-4 uker. Härligt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta! Her er regnet komt tilbake igjen, og no bøttar det ned. Kjenner at det var heilt unødvendig...
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Mosjøen!
Det er fremdeles grått og vått! Kan sola vennligst komme tilbake nå!!!!! Er straks på vei ut døra, skal ned på hotellet og spise frokost sammen med overnattende crew før det blir personalmøte ved MJF, gjesp... For de som vet hva jeg snakker om så er stikkord for dagens møte "PULS" ![]() E!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus/Tananger,
Våknet til lyden av en kraftig regnbyge mot huset i 6-tiden imorges. Det var uvant. Likevel gjør det godt å få noe nedbør nå. Plenen begynner anta farger som hører hjemme på østlandet i august/september. Travel dag som vanlig , imorgen taes ukas tur til Dyce og torsdag til Lilleaker. Vi skal få tiden til å gå denne uka og. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Her her det meldt 25 grader og delvis skyet idag. Byggearbeidene utenfor er allerede i full gang så kanskje jeg snart skal komme meg på skolen selv å få gjort noe produktivt. Ikveld blir det selvsagt å se en fotballkamp eller to. Han en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Nærsnes! Ikke noe spesielt på planen for dagen. Noe støvsuging kanskje, et halvtimes kurs på PC'en og i ettermiddag blir det hurtigbåten til Aker Brygge, spasertur til Schrøders i Waldemar Thranesgt. og tirsdagstorsk med JetBlue m.fl.
Ha en fin dag!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
I dag har dagen startet med litt detektivarbeid - finnes fortsatt en del agenter der ute som man må passe litt ekstra på. I kveld skal det heies på Sverige, og i morgen er siste dag før ferien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann og god tirsdag!
Staar paa farten til et moete med Goodrich Landing Gear Systems i MIA i dag og det er vel like varmt nede i Miami som her i Houston... ![]() Thomas, haaper du faar ha en fin tur over... og dere andre har en flott dag ogsaa... ![]() Dag
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God for/ettermiddag fra hovedstaden... Inn Oslofjorden i solskinn i dag tidlig - etter mye bølger på sjøen i natt. Nå venter et par møter og så blir det en rolig og helhvit kveld!
Ha en bedre tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Varmt, men fuktigheten har heldigvis sluppet taket i dag, saa behagelig
I dag blir det kundemoete etter lunsj og en tur til Toyota forhandleren som ringte og sa at han hadde forlovet seg paa leveringen av vaar nye BETALTE bil... Ellers rolig i kveld. God tur til de hvite skos land, Dag og velkommen til US and A, Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sitter enn så lenge på Marriott EWR, _nesten_ 40 grader ute og iflg Weather Channel er det "Tornado warning" i New York State og Vermont frem til 10PM
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld. Da er jeg i Tromsø, som ligger badet i solskinn. Kjempevær, men ikke noen varme å skryte av. Skal på UNN på kontroll med min datter som skadet seg stygt i fjor høst, men som nå heldigvis er nesten helt restituert!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Her i Chicago er det ikke over 100F som i NYC, men alikevel godt og varmt uten den store fuktigheten. Har vaert innom Toyota forhandleren og mottatt en maaneds forsinkelse paa Priusleveringen grunnet stor etterspoersel ![]() Kompensasjon: 1000 daler i rabatt paa bilen! Godtok det paa rappen. Levering er naa medio august |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tirsdag! | FlyingDutchman | Flyforum | 24 | 17-01-2019 22:26 |
Tirsdag | EB | Flyforum | 11 | 20-06-2018 08:03 |
Tirsdag:-) | EB | Flyforum | 14 | 17-04-2018 21:04 |