![]() |
|
![]() |
#1 |
N/A
|
![]()
Jøss, er ikke EB oppe ennå?
![]() Tåke på Torp idag gitt: METAR 010150Z AUTO 22004KT 0150NDV R18/0450V0700N ///// FG OVC000/// 02/02 Q1018 Lykke til med å lure noen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn! Jeg har tenkt å gjøre det enkleste med dagen, jeg sover til lunch så er vel de mest moro påfunnene over.
![]() Ting ser ut til å være omtrent i boks med arbeidet med å hente inn brukere og data etter flere dagers testing, da så er utvidelsen vår snart i boks og vi får en grand opening med dobling av størrelsen her. Med på lasset får vi og to nye globale moderatorer, ATC og Paal. Da er det god natt fra meg og en takk til gustav for hjelpen! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her er jeg...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra OSL. Roma med SK4713, op. Czech, står for tur. Elektronisk innsjekk gikk smertefritt.
Det gjorde ikke Dinersuttak av Euro. Kortet utløp igår, og de ansvarlige har ikke sendt meg et nytt kort. Skjerpings EB & Co! Ha en utmerket dag. Imorgen blir det middag på Michelinstjernerestaurant. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger, Første april i dag, tror kanskje jeg må kjøre en par spøker på jobb i dag?
Fint vær og forresten. Ha en fin dag da folkens ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen. Skydekket ligger lavt over Oslo, og idag var jeg usedvanlig tidlig på jobb. Da smaker kaffen bedre, hehe.
God tur til FBU 4EVER m/følge, det blir nok Schrøder på oss ikveld, uten Michelinstjerne, ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Her er det lettskyet og deilg vær, ikke så varmt som i går (15 grader) men likefullt deilig. Ha en strålende dag alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Tusen takk til UPS sjaføren som ringte å vekket meg 07:35 - han ringte ikke bare én, men to ganger. Det viser seg at de har en pakke til meg, forhåpentligvis er det nytt batteri til BOSE QF3! Effektive er det, kjerra lander på OSL 06:50, sant skal sies at han har enda ikke vært her. Været er nitrist med tåke og yr, men siden temperaturen er 5 grader allerede klager jeg ikke.. måtte snøen råtne i helvete. Det blir en laaang fridag idag, føler jeg.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Da er morgenens flyøvelse over. Fin flytur over fra SVG i morges med SK4002 og LN-BUF. Ruten går nå fra ruteskiftet så tidlig som 06.05 så det gir tidlig ankomts OSL og kontoret på Lilleaker. Etter clockchange er det igjen litt mørkere naturligvis om morgenen så det blir nok først i neste uke at det kommer frokostbilder igjen. Seteavstanden(2A) synes fortsatt den samme på både på -BRE og -BUF etter oppshining til SAS standard. Kun setetrekkkene er skiftet innvendig. Vel , dagen er full av utfordringer og med middag med prosjektkolleger ikveld. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen (veldig) vestfra. Slik ser det ut nede ved Det Store Veikrysset akkurat naa:
KMGE 010912Z AUTO 12007KT 10SM OVC004 13/12 A3011 RMK AO2 SLP192 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hei og god morgen fra KRS.
Da var vi hjemme igjen og tatt fatt på bunken som lå og ventet på kontoret etter ferien. Det var egentlig veldig deilig å sove i sin egen seng igjen i natt. Borte bra men hjemme best? Vel, kanskje ikke nødvendigvis det, men det er jo alltid godt å komme hjem igjen etter over 3 uker på farten! Akk ja! Da er det bare å fortsette jobbingen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Godag fra København. Da er lunch inntatt og jeg har kommet meg til lesesalen....kom arbeidslyst og treng deg på......
Turen fra OSL gikk med OY-KBE og i sete 25A var det god plass til bena og når 25BC stod tomt ble det en behaglig tur. Ellers så ertet jeg på meg en apekattene i sikkerhetskontrollen da jeg lurte på om de hadde stilt på maskinene siden de slo ut på skoene mine, noe som ALDRI har skjedd før....vel belønning ble en ekstra skjekk av hun sure f***a i uniform. Ikveld står handling, trening og klesvask på programmet |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Someone - du har hørt om "kvoten" som må etterkontrolleres selvom de ikke nødvendigvis piper ellers? Maskinen gir likevel utslag..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Av de 6 foran meg i køen så pep den på 5 av dem, og de fleste virket som var like overaskende som meg over at det pep
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg har inntrykket av at pax-slusene er vennligere innstilt enn den på crewslusen, ihvertfall...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God eftermiddag. Nettopp stått opp og varm av feber
![]() Måtte avlyse skoling på Luftfartsskolen Torp i dag desverre. Har tenkt å spise grøtsuppe til middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
www.lch78.net
|
![]()
og da var jeg på plass på Svartnes igjen for dag 2 med innleid jobbing. Litt ruskevær var det over fjellovergangen (Domen) hit til Svartnes hvor alt plutselig var hvitt
![]() ![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er det noen fine fotoforhold på en flyplass langt i nordøst?
En fotoserie fra Svartnes hadde vært kjekt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
N/A
|
![]() Quote:
![]() RVR lå mellom 350 og 500 meter det meste av arbeidsdagen min iallefall, med en liten lysning i 11-tiden. Akkurat lenge nok til å la to maskiner komme ned, før tåka la seg igjen... En rolig arbeidsdag mao... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdags morgen | mcduck | Flyforum | 8 | 07-10-2014 17:28 |
God tirsdags morgen | sirpjalle | Flyforum | 15 | 08-03-2011 19:58 |
God Tirsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 45 | 15-09-2009 23:09 |